عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: دولت در روز رای گیری این طرح در صحن علنی رسما به نماینده‌های دولتی دستور داده بود تا با این طرح مخالفت کنند. از این رو به نظر می‌رسد دولت متاسفانه با رانت خواری و ویژه خواری موافق است.

 دولت اراده جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی ندارد/ در طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی چیزی جز مبارزه با ویژه خواران نبود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به لزوم عزم و اراده جدی مسئولان برای مبارزه با مفساد اقتصادی در کشور، اظهار داشت: در حالی که مسئولان دولتی براساس شایسته سالاری و درستی و صداقت انتخاب می‌شوند تا مشکلات مردم را حل کنند، اما متاسفانه امروز می بینیم که عزم و اراده جدی از سوی آنها برای مبارزه با فساد اقتصادی وجود ندارد.  

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت با امر مبارزه با فساد مخالف است، یکی از دلایل این مهم را از دستور کار خارج شدن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی برشمرد و افزود: دولت در روز رای گیری این طرح در صحن علنی رسما به نماینده‌های دولتی دستور داده بود تا با این طرح مخالفت کنند. از این رو به نظر می‌رسد دولت متاسفانه با رانت خواری و ویژه خواری موافق است و حاضر نیست امر مبارزه با مفاسد اقتصادی به درستی حل و فصل شود.  

نوروزی تصریح کرد: در طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی چیزی جز رسیدگی به اموال مسئولان و مبارزه با کسانی که در بدنه حکومت ویژه خواری می‌کنند، نبود، اما آقایان این طرح را به بهانه داشتن بار مالی از دستور کار خارج کردند.  

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد که از دستور کار خارج شدن این طرح اشتباه و خطای بزرگی از سوی دولت بود.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها