امام جمعه موقت بشرویه: عشق و علاقه جوانان و نوجوانان به حماسه عاشورای حسینی عامل اصلی حضور آنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود/ برگزاری ۲۰ برنامه شاخص از جمله رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس

 عشق به امام حسین(ع) عامل حضور جوانان بسیجی در جبهه‌ها بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,حجت الاسلام شیخ علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت بشرویه در نشست برنامه ریزی سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش حماسه عاشورای حسینی در هشت سال دفاع مقدس گفت: در مدت هشت سال دفاع مقدس عامل اصلی که جوانان و نوجوانان را به سمت و سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل هدایت می‌کرد عشق و علاقه آنان به حماسه عاشورای حسینی بود که در مناطق عملیاتی توسط رزمندگان برگزار می‌شد, و این قشر تاثیر گذار از دانشگاه آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام درس گرفته بودند.

 وی گفت: مسئله هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام از مصادیق آیات شریفه قرآن بود, که علیرغم اینکه تمام دنیای استکبار و ماشین های جنگی تمام کشورهای دنیا در خدمت رژیم بعثی صدام بود,ولی رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و الگوگرفتن از آیات کریمه الهی پیروز شدند, و برای رفتن به خط مقدم همچون شهدای کربلا بر همدیگر سبقت می‌گرفتند.

 امام جمعه موقت بشرویه با توصیه به مدیران و روسای دستگاههای دولتی هم گفت :آنچه که امروزه زمینه امنیت ؛آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سطح دنیا فراهم کرده ؛همین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ که لازم است نسبت به پاسداری از خون مقدس شهدای عزیز و فداکاری رزمندگان اسلام تلاش بیشتری شود.

"علیرضا زمان زاده" فرماندار بشرویه هم تقارن هفته دفاع مقدس را با ایام محرم و عاشورای حسینی فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: باید سعی کنیم در این ایام برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و حماسه عاشورای حسینی تلاش بیشتری کنیم.

 وی گفت: مسئولین ادارات و نهادها و بخصوص مسئولین کمیته های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سعی کنند برنامه هایی متناسب با ایام ماه محرم و ترویج فرهنگ شهدای کربلا تدوین کنند.

 فرماندار بشرویه با اعلام اینکه مصوبات جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس لازم‌الاجراست گفت: مدیران و روسای ادارات علاوه بر برنامه های اعلامی به دبیرخانه ستاد خود را موظف به اجرای مصوبات جلسه بدانند و با دبیرخانه ستاد همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها