وزیر آموزش‌ و پرورش در مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه، گفت: این معاونت باید با صبر زیاد و تعامل سازنده به خواسته‌های مردمی نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

بطحایی: باید با صبر و تحمل به خواسته‌های مردمی نمایندگان مجلس پاسخ دهیم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه با عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری محرم‌، اظهار کرد: حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس جزء سخت‌ترین حوزه‌های کاری در آموزش‌ و پرورش است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره با سیل خواسته‌های مردم در حوزه‌های انتخابیه خود مواجه هستند؛ توقعاتی که در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش‌ یافته و از طرفی مشکلاتی مانند بیکاری، اقتصادی و... باعث فشار مضاعف به نمایندگان شده است و طبیعتاً نمایندگان برخی از این فشارها در حوزه آموزش‌ و پرورش را به ما منتقل می‌کنند لذا معاونت حقوقی و امور مجلس باید با صبر زیاد و تعامل سازنده به خواسته‌های مردمی نمایندگان پاسخ دهد.

بطحایی ادامه داد: تعامل با قانونگذاران می‌تواند ظرفیت‌های خوبی را در آموزش و پروش ایجاد کند و این کار بسیار سخت و نیازمند صبر و تلاش مضاعف در حوزه حقوقی و امور مجلس است.

وی، کار معاونت حقوقی و امور مجلس را به نقش گردان تخریب در جبهه‌ها تشبیه کرد که در گمنامی، معبر را برای اجرای سیاست‌های آموزش‌ و پرورش آماده می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش، حجم کار در قسمت امور مجلس را بسیار زیاد توصیف و عنوان کرد: حجم کار در این قسمت، سایر بخش‌های معاونت حقوقی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: حساسیت در این حوزه نسبت به سایر حوزه‌ها بیشتر است و نیازمند همدلی و رازداری همه همکاران است گاهی اوقات کوچک‌ترین غفلت می‌تواند هزینه‌های سنگینی را بر دوش آموزش‌ و پرورش بگذارد و همه کارکنان این معاونت باید نهایت دقت را در انجام امور داشته باشند.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: از زحمات یوسف نجفی تشکر می‌کنم و از وجود وی به‌ عنوان مشاور  استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها