البرز- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن مشکلات ما را سیاه نمایی و پررنگ نشان می‌دهد، گفت: مشکلات مردم سوریه نیز در ابتدا از اینگونه شعارها آغاز شد و ببینید شعار آزادی چه بلایی بر سر کشور سوریه آورد.

قصد دشمن پررنگ نشان دادن مشکلات است/تجمعات ماه گذشته به ۱۰ هزار نفر هم نرسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر سه شنبه در یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز که در سالن شهیدان نژادفلاح  با حضور مسئولان استانی برگزار شد با بیان اینکه دشمن تلاش می کند مسایل موجود درکشور را سیاه نمایی کند و پررنگ نشان دهد اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان همان اجر و پاداش را دارد که شهدا با شهادت و ایثار داشتند.

وی افزود: اگر هدف شهدای بزرگوار را رصد کنیم و به وصایای آنها رجوع کنیم متوجه می‌شویم که شهدای دفاع مقدس و نیروی انتظامی و مدافعان حرم هدفشان جهاد در راه خدا و قرب الهی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس امکانات رزمندگان ما در حد دشمن  نبود، گفت: دشمن نیز با تمام توان بر علیه نظام هجمه را شروع کرده بود در حالی که ما شروع کننده جنگ نبودیم و دفاع‌کننده بودیم.

اشتری با تاکید بر اینکه  کشور جمهوری اسلامی ایران قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن تا بن دندان مسلح بود و جمهوری اسلامی به دلیل نو ظهور بودن آمادگی جنگ را نداشت.

وی ادامه داد: صدام مورد حمایت ابرقدرت های جهان و در واقع تمام دنیا بود و تصور می کردند وارد کشور و پایتخت شوند.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از مزیت های کشورمان در جنگ تحمیلی فرماندهی کل قوا امام خمینی دانست و گفت: حضور مردم در قالب بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و جهاد سازندگی بود این در حالی است که در آن زمان توکل مردم بر خدا و جهاد برای رضای الهی بود.

وی ادامه داد: رزمندگان به فرمان امام خمینی برای رضای خدا لبیک گفتند و امام  نیز غیر از خدا چیزی نمی دید چراکه ایمان به خدا و جهاد در را خدا باعث پیروزی حق بر علیه باطل شد.

اشتری با بیان اینکه برخی شایعه کردند که مدافعان حرم برای دفاع از حرم مبالغی را دریافت می کنند،   گفت: این موضوع اصلا منطقی نیست و چه کسی حاضر می شود جانش را به خاطر منافع مالی از دست بدهد.

فرمانده نیروی انتطامی  به خاطرات فرماندهان حزب بعث عراق اشاره کرد و گفت: آنها در خاطرات خود اینگونه نوشتند  که باور نداشتند با تمام امکانات در جنگ و حمله به خرمشهر شکست بخورند در حالی که آمده بودند که به شهرهای دیگر ایران نفوذ کنند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما اتصال به قدرت لایزال الهی بودند و امروز با توکل و نیت برای آبادانی کشور و حفظ و حراست از مرزها جهاد می کنند.

اشتری با بیان اینکه اگر روحیه جهادی داشته باشیم حتما موفق خواهیم شد،   گفت: جوانان ما هر کجا به مشکل برخورد کردند بایستی از ائمه و مبانی دینی کمک بگیرند چراکه با یاد شهدا و پیروی از اسلام موفق می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت:موفقیت های چهل سال گذشته بخاطر روحیه جهادی و توکل به خدا، توسل به ائمه و عقلانیت و فکر وعمل بود.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان برای نسل های آینده تابلوهای زیبایی از خود گذشتگی را ترسیم کردند، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عملیات جنگ رسانه‌ای دشمن خیلی سنگین است.

وی افزود: دشمن در حال کوبیدن است و فشارهای اقتصادی که به مردم ما وارد می کند می خواهد فضای کشور را متشنج کند و مسئولان و مدیران بایستی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

اشتری بالاترین سرمایه انسان را فرزند دانست و گفت: همه بدانند راهی که امام برای فرزندان ما ترسیم کردند به پیشرفت و آبادانی منتهی می شود.

وی اضافه کرد: در دهه ۶۰ تمام کشور در داخل درگیر جنگ بود  و فشارهای بسیاری به مردم وارد شد اما با لطف و عنایت خدا این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و مشکلات حال حاضر نیز سر خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه افزود: اگر تعداد اندکی به خیابان می آیند و شعار می دهند دلیل بر حقانیت آنها نیست بلکه مردم با اقتدار و صلابت راه شهدا را ادامه می دهند.

وی‌ تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور است مثال زدنی و بی نظیر است چرا که در منطقه و غرب آسیا در حال حاضر جنایت های بسیاری توسط آمریکا و رژیم صهیونسیتی در سوریه، عراق، افغانستان انجام می شود در حالیکه ایران در این منطقه  امنیت بالایی دارد.

سردار اشتری  با اشاره به اینکه امنیت در کشور را مدیون شهدا هستیم، افزود: امروز باید قدردان شهدا و رهبری، مردم و حتی گروه ها با تفکرات مختلف از هر قومیت و مذهبی باشیم و برای ما محترم هستند .

وی با یادآوری به اینکه امپراتوری رسانه ای و عملیات روانی دشمن همه مشکلات دیگر کشورها را ندیده و مشکلات ما را سیاه نمایی و پررنگ نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: تمام فضاسازی و فراخوان‌ها و تصور ضدانقلاب این بود که میلیون‌ها نفر از مردم در مناطق مختلف کشور همراه آنها می‌شوند.

سردار اشتری با اشاره به برخی ناآرامی ها در ماه گذشته گفت: تمام فراخوان‌ها محدود به ده منطقه کشور بود و استقبال از این جمعیت کمتر از ده هزار نفر بود.

وی یادآور شد: مشکلات مردم سوریه نیز در ابتدا از اینگونه شعارها آغاز شد و اینک ببینید شعار آزادی چه بلایی سر کشور سوریه آورد.

سردار اشتری در پایان گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت، آسایش و آرامش در خدمت مردم است و ان شاالله که شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها