قائم شهر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر از بهره برداری از ۳ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد/ قائم شهر میزبان یک شهید گمنام در تاسوعای حسینی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: ساخت ۵ واحد مسکونی دیگر برای محرومین آغاز شده و در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

وی به برپایی مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمدرسول اشاره کرد و گفت: رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» ۲۳ شهریور همزمان با سراسر کشور و استان مازندران در پادگان شهید باقرزاده برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر با اشاره به اینکه ۴ گردان در این رزمایش حضور دارند اضافه کرد: این رزمایش با هدف انسجام سازمانی و انجام تمرینات تاکتیکی، دفاعی و جهادی برگزار می شود.

یعقوبی از برگزاری صبحگاه اقتدار با حضور مسولین شهرستانی خبر داد و یادآور شد: همزمان با رزمایش، ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند که از این میان ۷ گروه جهادی خواهران نیز حضور دارند.

وی بهسازی مدارس، ویزیت رایگان، پروژه های عمرانی، برگزاری کلاس های مشاوره، طب سنتی و غبارروبی حسینیه ها و تکایا را از عمده فعالیت های گروه های جهادی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر به میزبانی از یک شهید گمنام در تاسوعای حسینی اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع پس از اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در عصر تاسوعا برگزار و شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه به خاک سپرده می شود.

یعقوبی از پخش زنده این مراسم از شبکه های استانی و سراسری خبر داد و افزود: مراسم شب وداع با شهید گمنام شب تاسوعا در حسینیه عاشقان ثارلله برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها