قهرمان آسیایی دو و میدانی گفت: مسابقات آسیایی در ۹ ماه آینده برگزار می‌شود، در حالی که هیچ پیستی در اختیارم قرار ندارد، با این وضعیت استان خود را ترک می‌کنم و به تهران می‌روم.

کوچ قهرمان آسیایی دو و میدانی خراسان‌رضوی به‌علت کمبود امکانات
به گزارش قدس آنلاین ، بهاره جهان‌تیغ ، اظهار داشت: در حال حاضر جهت شرکت در لیگ آزاد دوگانه در کرج حضور یافتم و از روز آتی با حریفانم به رقابت می‌پردازم، به طور کلی بنده از بخش جوانان و سه نفر دیگر از رده سنی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردیم.

قهرمان آسیایی دوومیدانی گفت: این مسابقات از صبح تا ظهر روز آتی به طول می‌انجامد و بنده در رقابت‌های پیشین مدال دوم را به دست آوردم اما در این مسابقات امید بر کسب رتبه نخست را دارم، در حال حاضر تمریناتم را جهت کسب نتیجه مطلوب در مسابقات آسیایی آتی به خوبی انجام داده و خود را برای این رقابت‌ها نیز آماده می‌سازم.

جهان‌تیغ خاطر نشان کرد: مسابقات مذکور در 9 ماه آینده برگزار شده و با برنامه ریزی دقیق قصد بر کسب افتخار در این رقابت‌ها دارم، البته مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که از آنها می‌توان به فقدان پیست بانوان برای اجرای تمرینات و نبود مربی دوومیدانی در بخش آقایان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: رشته‌ام دوی 3 هزار متر با مانع بوده و نمی‌توانم به راحتی در تمامی زمین‌ها به تمرین بپردازم، برای فعالیت باید به اجبار به پارک کوهسنگی و پارک ملت بروم و از اجرای تمرینات در این محل‌ها رضایت ندارم، البته هیئت دوومیدانی خراسان رضوی در حال ساخت پیست کوثر است اما این پیست تا 6 ماه آینده تجهیز نمی‌شود.

جهان‌تیغ ادامه داد: پیستی دیگر با نام باغبان باشی در حال ساخت است اما مناسب رشته ورزشی‌ام نیست، سالن وزنه نیز در اختیارم قرار دارد اما نمی‌توانم با بخش آقایان فعالیت کنم و باید بدون مربی‌ام به تنهایی تمریناتم را انجام دهم، در صورت ادامه داشتن روند کنونی استان را ترک کرده و به تهران می‌روم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها