امیرحسین فتحی گفت: پیشکسوتان باشگاه باید صبور باشند و از فوتبال زیبای استقلال با شفر لذت ببرند.

فتحی:امیدوارم مقابل السد روز خوب‌ استقلال باشد/ قطعا در مورد سوپر جام به CAS  شکایت می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره  تعویق دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:  دوستان در این زمینه لطف کردند. بالاخره باشگاه استقلال نماینده ایران است، البته در قانون هم آمده است که تیمی که 6 بازیکن ملی‌پوش داشته باشد بازی‌اش به تعویق بیفتد.

فتحی درباره میزان امیدواری تیم فوتبال استقلال در دیدار برگشت مقابل السد گفت: قطعا امیدوار هستیم. بازی رفت روز بد ما بود و ما  امیدواریم که در دوحه روز خوب ما باشد. تیم ما بسیار آماده است هم  از لحاظ فنی و هم از لحاظ جسمی آماده هستیم. ما تنها فرشید باقری به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نداریم. امیدواریم که لطف خدا شامل حال ما شود و از این مرحله صعود کنیم و از آن طرف هم پرسپولیس صعود کند و یک دربی آسیایی را در مرحله بعد برگزار کنیم.

وی در گفت‌وگو با برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج درباره موضوع بدهی‌های باشگاه عنوان کرد: ما تا پایان شهریور فرصت داشتیم، با تلاشی که باشگاه داشت به همراه فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و دوستان دیگر توانستیم با پرداخت بدهی‌هایی که از باشگاه به AFC شکایت شده بود معضل را حل کنیم. امیدواریم که هیچ مشکلی برای ما و حتی باشگاه پرسپولیس نباشد تا هواداران ما بتوانند بیننده مسابقات ما در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

فتحی درباره پرداخت بدهی  پروپیچ که گفته می‌شد مربوط به زمان مدیریت پیشین است، عنوان کرد: قضیه پروپیچ جدی است و این بازیکن رای قطعی از CAS دارد. ما آماده پرداخت این ضرر و زیان هستیم. با فدراسیون فوتبال هماهنگ کردیم و به فیفا اعلام کردیم که باشگاه آمادگی پرداخت دارد و به امید خدا خطری ما را تهدید نمی‌کند. 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا محل پرداخت بدهی‌های باشگاه از محل پول‌های بلوکه شده است؟ گفت: پول ما بلوکه نشده فقط امکان انتقال پول وجود ندارد. ما با هماهنگی فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کردیم. دوستان پیگیر قضیه هستند که انشاءلله مشکلی نخواهد بود و به هواداران  باشگاه استقلال می‌گویم که نگران نباشند. 

وی درباره صحبت‌های پیشکسوتان در مورد شفر و انتقاد از نتایج این فصل استقلال، عنوان کرد: آقای شفر از مربیان باسابقه و بارزومه در فوتبال دنیا هستند. باشگاه کاملا با همه وجود از آقای شفر حمایت می‌کند. نتایج اول فصل عالی نبوده ولی نتایج بدی هم نبوده است. تیم نیاز به هماهنگی دارد. تیم 4-5 روز قبل از مسابقات شکل گرفته و همینطور  4-5 بازیکن هم بعد از چند هفته به تیم اضافه شدند. پیشکسوتان باشگاه باید صبور باشند و از فوتبال زیبای استقلال با شفر لذت ببرند.

فتحی در پایان در پاسخ به این سوال که «آیا همچنان استقلال درباره نتیجه دیدار سوپرجام به CAS شکایت می‌کند؟»  گفت: بله قطعا به CAS شکایت و از حق استقلال دفاع می‌کنیم. امیدواریم با طرح دعوا در آنجا بتوانیم پیگیر حقوق باشگاه باشیم. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها