برادر حجت الاسلام تولایی، طلبه ای که چند روز پیش مورد حمله فرد ناشناس قرار گرفته و با چاقو مضروب شده بود گفت: متاسفانه برادرم کماکان در وضعیت کما قرار دارد. اکنون سطح هوشیاری وی پایین و بین اعداد ۳ و ۵ متغیر است.

 برای شفای این طلبه دعا کنید/  هنوز فعالیت مغزی وی بازنگشته است / پیرو ولایت فقیه بوده و هستیم

 محمود تولایی در گفتگو باخبرنگار قدس آنلاین افزود: پزشکان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا روند وضعیت جسمانی محمد بهتر شود. اما هنوز بهبود چشمگیری در وضعیت وی رخ نداده است. امیدمان به خداست و از مردم عزیز التماس دعا برای بهبودی وی داریم.   

وی اعلام کرد: بیشتر مدیران شهری به عیادت برادرم آمده اند. نمایندگان بیت رهبر معظم انقلاب، تولیت معزز آستان قدس رضوی، استاندار، فرماندار و برخی دیگر از مدیران شهرداری و شورای شهر و دیگر مدیران استانی و شهری به عیادت وی آمده اند. معاون دادستان مشهد که از ابتدای این ماجرا در کنار ما بوده و صبح و شب به صورت حضوری پیگیر شرایط برادرم است. وی با جدیت تمام بدنبال شناسایی و دستگیری ضارب است. امیدوارم که به زودی در این زمینه خبرهای خوبی بدست ما برسد.

محمود تولایی با ذکر این نکته که در ابتدا و در بیمارستان امدادی مشهد نسبت به وضعیت بیمه این طلبه و تقبل کردن هزینه های بیمارستان توسط بیمه مشکلاتی پیش آمده بود گفت: الحمدالله اکنون این مشکلات برطرف شده و تنها دغدغه ما بهبود یافتن وضعیت جسمانی محمد است.

وی بیان داشت: عموم این مدیران در زمان عیادت از قولها و کمک هایی برای تسریع درمان و بهبودی شرایط درمانی برادرم صحبت کرده اند، اما تا زمانی که وضعیت محمد به همین شکل باشد از دست هیچ مقام و مسئول کاری بر نمی آید.

برادر حجت الاسلام تولایی با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در روزهای اخیر گفت: خانواده ما و بخصوص برادرم کاملا پیرو ولایت فقیه هستیم. محمد همیشه گفته که سرباز ولی فقیه بوده و تابع محض اوامر ایشان است. متاسفانه اخیرا  بدخواهان در تلاشند که با بیان شایعاتی بی اساس  آب را گل آلود کنند و برای خودشان و همفکرانشان از این وضع ماهی بگیرند. آنها موفق نخواهند شد. و باید بدانند که از راه و هدفمان منحرف نخواهیم شد.

وی اظهار داشت: زمانی که برادرم در بیمارستان امدادی به هوش و وضعیت جسمانی اش رو به بهبود بود، از طرف بیمارستان اعلام کردند که می خواهند وی را ترخیص کنند. محمد به من گفت که همان لباس روحانیتم را بیاورید تا بپوشم. من روحانی ام و سربازی هستم که این لباس رزم من است.   تا پایان عمر هیچگاه این لباس را ترک نخواهم کرد.

وی اعلام کرد: دشمنان و بدخواهان بدانند که با انجام این حملات ناجوانمردانه هیچ گونه ترس و دلهره ای بر دل طلاب وخانواده های آنها نخواهد افتاد و این وقایع ذره ای بر عزم و اراده آنها خللی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها