فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طبق تدابیر اندیشیده شده و همکاری خوب هیئت های مذهبی هیچ مشکلی دربرپایی عزاداری ها در مشهد نداشتیم.

همکاری خوب هیئت های مذهبی با نیروی انتظامی/مشکل امنیتی نداشتیم

به گزارش قدس انلاین ، سردار قادر کریمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری مراسم عزاداری در مشهد اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیتی که در حوزه تامین امنیت و آرامش مردم و جامعه دارد سعی کرده با همکاری  هیئت های مذهبی زمینه عزاداری باشکوه را در مشهد و دیگر شهرهای استان فراهم کند. 

وی افزود: خوشبختانه امسال در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هیچ مشکلی را در مشهد شاهد نبودیم و  هماهنگی لازم نیز با مسئولان هیئت های مذهبی و دسته های سینه زنی به انجام رسیده بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در شهرهای خراسان رضوی نیز عزاداری ها بدون مشکل خاصی به انجام رسید و موضوع امنیتی و یا مسئله ای که بخواهد در عزاداری مردم ایجاد خلل کند وجود نداشت. 

کریمی بیان کرد: بیش از ۴ هزار هیئت مذهبی در مشهد وجود دارد که معمولا ۲ هزار هیئت فعال بوده و در این ایام به عزاداری می پردازند که نیروی انتظامی تلاش کرد تا در کنار این هیئت ها باشد. 

وی در ادامه با اشاره به پایان عزاداری ها و تعطیلات تابستانی به زائران توصیه کرد در هنگام بازگشت به شهرهای خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند.

انتهای پیام

برچسب‌ها