ملی‌پوش دوی سرعت ایران که در مرحله نخست رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته بود، به شکلی عجیب شانس مسابقه در فینال را از دست داد.

تفتیان با یک اتفاق عجیب فینال لیگ دو و میدانی را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد. در این مرحله دوندگان در قالب تیم‌های استقلال، آسان پرداخت، نیروی زمینی، ذوب‌آهن، عقاب نیروی هوایی، دانشگاه یزد، مقامت تهران و منطقه آزاد اروند با یکدیگر رقابت کردند.

یکی از ماده‌هایی که روز پنجشنبه برگزار شد، دوی ۱۰۰ متر بود که دوندگان در دو بخش مرحله مقدماتی و فینال مسابقه دادند و در نهایت رضا قاسمی از تیم استقلال به مقام نخست رسید. در این ماده حسن تفتیان نیز حضور داشت که به شکلی عجیب شانس رقابت در فینال را از دست داد.

قهرمان سال ۲۰۱۷ آسیا که یکی از نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز بود، با رکوردی که صبح پنجشنبه در مرحله مقدماتی به ثبت رساند، فینالیست مرحله نخست لیگ شد. فینال دوی ۱۰۰ متر قرار بود ساعت ۱۴:۵۰ برگزار شود، اما تفتیان ظاهراً از این موضوع باخبر نبود، چون او زمانی که خود را آماده مسابقه کرد، فینال تمام شده بود و به همین دلیل تفتیان در فینال غیبت داشت.

به گزارش تسنیم، فدراسیون دوومیدانی در ابتدای هفته گذشته برنامه مرحله نخست لیگ را اعلام کرد، اما یکی دو روز قبل از آغاز این مرحله و به دلیل پخش تلویزیونی، تغییراتی را در آن به وجود آورد. همین مسئله نیز برای تفتیان مشکل‌ساز شد. او از برنامه جدید خبر نداشت، اما گفته می‌شود مربی‌اش از این موضوع باخبر بوده است. حالا سوال مهم این است که چرا این تغییر زمان به تفتیان اطلاع داده نشده تا او به همین راحتی شانس رقابت در فینال را از دست بدهد؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها