رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از تشرف ۱۱۰۰ زائر اهل تسنن خارجی به حرم مطهر رضوی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

تشرف ۱۱۰۰ زائر اهل تسنن خارجی به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسین غلامپور رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه طی ۶ ماه نخست سال ۱۱۰۰ زائر اردو زبان اهل تسنن از کشورهای هند و پاکستان به زیارت عالم آل محمد(ع) مشرف شده‌اند، گفت: از میان خیل انبوه مشتاقان زیارت، اهل تسنن نیز علاقه زیادی به زیارت حضرت رضا(ع) دارند و همواره مراتب دلدادگی خود را با زیارت ایشان ابراز می‌کنند.
وی ابراز داشت: همچنین در ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) صدها نفر از زائران پیاده اهل سنت از استان‌های مختلف کشور به حرم رضوی مشرف می‌شوند که این حجم از ارادت نشان از معرفت و بینش عمیق و ژرف آنها دارد.
غلامپور تصریح کرد: حضور این زائران از شهرها و کشورهای مختلف موجب شده تا برنامه‌های مختلفی توسط این مدیریت برای آنها اجرا شود و مورد استقبال مسئولان آستان قدس رضوی قرار بگیرند.
وی افزود: بازدید از موزه، تور حرم گردی، اهدای محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی از برنامه‌ها و خدماتی است که این مدیریت به این دسته از زائران ارائه می‌دهد.
منبع:آستان نیوز
پایان پیام/

برچسب‌ها