یزد - سردار محمدرضا میرحیدری گفت : ازابتدای انقلاب تا کنون بازاریان و اصناف از اقشار تاثیر گذاردر پیروزی انقلاب بوده اند واین افراد با غیرت دینی خود درمقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کردند وما درشرایط کنونی مملکت نیازمند انسجام و همت همه اقشار کشورهستیم .

شرایط کنونی مملکت نیازمند انسجام و همت همه اقشار است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، صبح امروز(سه شنبه) سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در همایش «پلیس امنیت و اصناف» که در هتل مشیرالممالک یزد برگزار شد اظهارداشت : بازاریان و اصناف به عنوان امین مردم  و حبیب خدا جایگاه خود را در کشور دارند و وجود خود را نه تنها برای منفعت طلبی، بلکه از موجودی خود برای بقای نظام اسلامی هزینه کرده اند  و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کرده اند .

وی افزود : ازابتدای انقلاب بازاریان و اصناف از اقشار تاثیر گذار در پیروزی انقلاب بوده اند و پشتیبانی این قشر که از نیروهای انقلابی  در مبارزه  با رژیم شاه بودند و مظلومانه  اهداف امام راحل را دنبال می کردند و نقش آفرینی این بزرگوران در ابتدای انقلاب نیز بسیار موثر و تاثیرگذار بود .

میرحیدری تصریح کرد: پشتیبانی ازدفاع  مقدس با راه اندازی کاروانهای  پی در پی برای حفظ جبهه های اسلام و دفاع از کیان اسلامی و دوران سازندگی نقش برجسته بازاریان و اصناف  نقش بی بدیل بوده است.

این مقام انتظامی گفت:  امروز همه  شاهد هستیم که در مرحله سختی قرار داریم و نظام استکبارجهانی در مقابل  اسلام ناب محمدی وانقلاب اسلامی ایران صف آرایی کرده قشر بازاریان و اصناف باید با توجه به رکود بازار و رکود اقتصادی و مشکلاتی که برای تهیه و توزیع  اجناس دارند کالاها را مجاهدانه در اختیار مردم قرار بدهند چون دشمنان با عملیات روانی خود به دنبال تزلزل در ارکان  اقتصادی و تنش در بازار هستند که این قشر برای مقابله با این  تهدیدات  باید مجاهدانه ایستادگی  کنند .

وی خاطرنشان ساخت : ما برای حفظ نظام اسلامی باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم و رسالت خود را بخوبی انجام بدهیم وهمه اقشار جامعه باید به نحوی عمل و در مقابل  توطئه های شوم استکبار جهانی ایستادگی کنند  تا از این  زمان حساس به خوبی گذر کنیم .

میرحیدری تصریح کرد : انسجام  بیشترو ایستادگی درمقابل زیاده خواهی های دشمن از دیگر وظایف همه اقشار بوده و باید مسئولان هم مسیرشان همین باشد و راه گذشتگان را دنبال کنیم بازار یزد و اصناف متدین و متعهد یزد هرگز اجازه نمی دهند که اشخاصی قداست و پاکی این قشر ارزشمند و زحمتکش را خدشه دارد نماید و در قالب خدمت کسب و کار به مردم ، به ارزش های غنی دینی و اسلامی خیانت شود.  

برای کنترل بازارنیازمند کشیک مداوم هستیم

نایب رئیس اتاق اصناف استان نیز در این نشست اظهارداشت: ما برای کنترل و نظارت و امنیت بیشتر نیازمند کشیک مداوم در بازار هستیم و کمبود  نیروی اداره اماکن عمومی از مهمترین  مشکل ما است که امیدواریم این موضوع با مشارکت مسئولان برطرف شود .

 علیرضا حسنی افزود: تلاش های نیروی انتظامی در این سالها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و این نیرو توانسته امنیت را به شکل کامل در بازارهای یزد تامین  نماید  که این اقدام جای تشکر دارد .

وی تصریح کرد: اتاق اصناف از نیروی انتظامی خواسته هایی از جمله حضور داشتن  کشیک مداوم در بازار جهت  تامین امنیت این اماکن و افزودن نیرو به اداره اماکن  از این موارد است که امیدواریم اجرایی شود.

حسنی خاطرنشان ساخت : بازاریان و اصناف همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده هرچند که این قشر در این مدت با مشکلات متعددی مواجه بوده اند اما تمام توان خود را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی  به کار بسته و در این راه ا ز هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد .

وی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین گفت: اتاق اصناف به مانند سالهای گذشته دربین الحرمین پایگاهی را برپا خواهد کرد و خواستار این هستیم که همکارانمان در استان به مانند سالهای قبل  برای اعتلای نام حسینیه ایران یاری گر ما باشند .

انتهای پیام /

برچسب‌ها