ارزش سیدمجید حسینی در بازار نقل‌وانتقالات پس از جام جهانی ۲۰۱۸ دو برابر شده است.

ارزش مجید حسینی در بازار نقل‌وانتقالات همچنان در حال افزایش است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ارزش سیدمجید حسینی  که به خاطر عملکردش یکی از بازیکنان شاخص ترابزون‌اسپور در فصل جاری بوده، در بازار نقل‌وانتقالات همچنان در حال افزایش است.  حسینی که در زمان پیوستنش به ترابزون‌اسپور همانند هندوانه‌ای در بسته بود و خیلی از هواداران نظرات منفی نسبت به او داشتند، هر روز که می‌گذرد عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

ترابزون‌اسپور در پنج بازی که این مدافع ایرانی را در رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه در اختیار داشته، ۱۳ امتیاز کسب کرده است. ارزش این مدافع جوان پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۸۰۰ هزار یورو بود که این رقم بعد از این تورنمنت به ۱.۵ میلیون یورو رسید. ارزش این بازیکن نزدیک دو برابر شده است و برخی بر این باورند که ارزش حسینی بیش از این نیز خواهد شد.

ترابزون‌اسپور این فصل دو بازیکن ایرانی به ترکیب خود اضافه کرد و همین باعث شده تا هر هفته هزاران هوادار ایرانی بازی ترابزون‌اسپور را به خاطر مجید حسینی و وحید امیری دنبال کنند. هواداران ایرانی به ویژه از عملکرد حسینی رضایت دارند و بر این باورند که این مدافع ایرانی می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندن دور به تیمی بزرگتر ملحق شود و حضورش در تیم ملی فوتبال ایران نیز به عملی شدن این موضوع کمک می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها