۳۲ گردشگر با قطار توریستی عقاب طلایی صبح امروز وارد ایستگاه راه آهن مشهد شدند.

ورود قطار توریستی عقاب طلایی اروپا به ایستگاه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: این قطار گردشگری روسی پس از ورود به ایستگاه و مرز ریلی سرخس وارد کشور شد و پس از سوار کردن مسافران خود از تهران ساعت شش صبح امروز وارد مشهد شد.

محمدهادی ضیایی مهر افزود: این گردشگران بین المللی امروز پس از دیدن حرم مطهر رضوی، مجموعه تاریخی باغ نادری و آرامگاه فردوسی ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه مشهد را ترک کرده و از طریق مسیر طبس به سمت کرمان سفر خود را ادامه می دهند.

مدیرکل راه آهن خراسان افزود: قطار گردشگری عقاب طلایی در ادامه سفر خود از ایستگاهها و شهرهای کرمان، راین، یزد، اصفهان، سعادت شهر، شیراز، کاشان، قمرود، اراک، شوشتر، گرمسار و پل سفید عبور و گردشگران خارجی از اماکن دیدنی آنها دیدن می کنند.

وی گفت: این قطار گردشگری بین المللی با ۳۴ خدمه، ۹ واگن روسی و یک واگن خواب ایرانی پس از طی این مسیر و انجام یک تور گردشگری دیگر چهارشنبه دوم آبان ماه از مرز ریلی سرخس از ایران خارج خواهد شد.

پیش از این فروردین ماه امسال دو قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایران شده بودند. پارسال نیز ۲۶۱ گردشگر خارجی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا با چهار قطار گردشگری بین المللی وارد مشهد شدند و از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر و دیگر نقاط کشور دیدن کردند.
منبع: صدا و سیما
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها