مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای ترمیم و تجهیز ورزشگاه آزادی هزینه نمی‌کنیم بلکه آقای سلطانی‌فر گروهی را انتخاب کرده تا این کارها را انجام دهند.

گرشاسبی: پرسپولیس برای ورزشگاه آزادی هزینه‌ای نمی‌کند/به ۲ بازیکنی که درگیر شدند تذکر دادیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی، در خصوص آخرین شرایط تیم پرسپولیس در آستانه بازی با السد قطر، شانس این باشگاه برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و برخی موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

برای بازی با السد قطر چه تدابیری اندیشیده‌اید؟

به هر حال مطابق همه بازی‌ها تیم حریف به تهران خواهد آمد و اگر انشاءالله به فینال برسیم کار ما برای بازی فینال سخت خواهد بود چرا که بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود و نزدیک به ۲۰۰ شخصیت مهم از فوتبال آسیا، اروپا و شخصیت‌های مهم به تهران می‌آیند و باید با یک عزم ملی این کارها را انجام دهیم.

چقدر شانس صعود برای پرسپولیس به فینال آسیا قائل هستید؟

به هر حال از روز اول ما به رفتن به فینال فکر می‌کردیم و حتی در بازی با السد هم تلاش کردیم به این مهم دست پیدا کنیم و هنوز هم امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد. البته بازی با السد بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که آنها اصطلاحاً زخمی هستند و با همه وجود به تهران می‌آیند تا در تهران نتیجه بگیرند اما ما هم باید با درایت و تدبیر مناسب به میدان برویم و قطعاً آقای برانکو و دستیارانش تدابیر لازم را در این باره خواهند اندیشید.  ما باید با یک برنامه‌ریزی مناسب و با مراقبت ویژه به مصاف حریف برویم و ان‌شاءالله بتوانیم با کسب نتیجه مورد نظر به فینال آسیا برسیم.

مشکلات ارزی باشگاه پرسپولیس برطرف شد؟

با همکاری وزارت ورزش اقداماتی انجام شد و موفق شدیم یک سوم ارز مورد نیاز را تهیه کنیم و تلاش خواهیم کرد تا بقیه ارز لازم را تأمین کنیم.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باید هزینه تجهیز و ترمیم ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا را بپردازد.  چنین پولی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که بتواند حدود چند میلیارد تومان هزینه کند؟

ببینید این طور نیست. آقای سلطانی‌فر تیم ویژه‌ای را برای این مسئله انتخاب کرده تا کارها انجام شود. باشگاه پرسپولیس برای این مسائل هزینه نمی‌کند اما هزینه‌های برگزاری بازی فینال واقعا بالاست.

برآورد هزینه‌های شما از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟

طبق برآورد هزینه‌های ما رقمی در حدود ۵ میلیارد تومان برای بازی فینال هزینه خواهیم داشت هر چند که شاید این رقم حتی بیشتر هم بشود.

در خصوص درگیری دو بازیکن تیم پرسپولیس و احضار آنها به باشگاه هم توضیح دهید.

به هر حال در هر تیمی این مسائل پیش می‌آید که یک دروازه‌بان با بازیکنان تیمش صحبت کند. حتی شما خبرنگاران هم وقتی با هم فوتبال بازی می‌کنید شاید بین شما هم بحث و چالشی به وجود بیاید که این مسائل به دلیل فشار و تنشی است که در بازی‌ها و تمرینات وجود دارد. بازیکنان خسته هستند و این فشار باعث می‌شود تا گاهی تنش‌هایی به وجود بیاید. به این دو بازیکن تذکر دادیم و دیگر آن را ادامه ندادیم چرا که خیلی این اتفاق‌ها مهم نیست.

اینکه گفته می‌شود در راستای خصوصی‌سازی قرار است باشگاه پرسپولیس  در اختیار شرکت ایرانسل قرار بگیرد، صحت دارد؟

من چنین مسئله‌ای نشنیدم و باید این موضوع را از وزارت ورزش و جوانان پیگیر شوید چرا که متولی باشگاه پرسپولیس  وزارت ورزش است. البته من درباره این مسئله دقیق نمی‌دانم اما تا جایی که می‌دانم ایرانسل یک شرکت خصوصی است که شریک یک شرکت در آفریقای جنوبی به حساب می‌آید.

بحث پرواز چارتر پرسپولیس به شرق آسیا در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان به کجا رسید؟

فعلاً مشخص نیست اما ما به دنبال صلاح باشگاه هستیم. قطعاً اگر شرایط ایجاب کند ما هم راضی هستیم که با پرواز چارتر به این سفر برویم اما باید شرایط مهیا باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها