مربی کانر ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه دنیس از اعضای تیم مک‌گرگور با توهین‌ها نژادی- مذهبی عامل شروع دعوا و درگیری بوده را به شدت تکذیب کرد.

مربی "مک گرگور" توهین نژادی به "حبیب نورماگومدوف" را تکذیب کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، این در حالی است که روزنامه‌ی سان به نقل از یکی از منابع خود که در کنار رینگ حضور داشته اعلام کرده بود که دیلون دنیس بین راندهای دوم و سوم مبارزه‌ی UFC ۲۲۹ با فریاد زدن و توهین‌های نژادی- مذهبی عامل اصلی شعله‌ور شدن درگیری‌ها بوده است.

روزنامه‌ی سان مدعی شد که حبیب این توهین‌ها را شنیده و به همین علت بعد از پایان مبارزه و پیروزی بر مک‌گرگور از رینگ بیرون پریده و به سمت دنیس حمله‌ور شده است. ولی جان کاوانا، مربی مک‌گرگور گفت:" نه، او چیزی نگفت. من کنار دیلون ایستاده بودم. نمی‌توانستم ببینم او چه می‌کند ولی اگر حرفی می‌زد صدایش رامی‌شنیدم. نه، او چیزی نگفت. البته وقتی فیلم را تماشا کردم متوجه شدم که دیلن با بعضی حرکاتش او را تحریک می‌کند. حرکاتی که درست نیست ولی خب بخشی از این ورزش است. ولی به اعتقاد من آن حرکات بهانه‌ی مناسبی برای واکنشی که به آن نشان داده شد، نیست. شاید در روزهای قبل از مبارزه اتفاق‌های دیگری هم افتاده باشد. دیلون در شبکه‌های اجتماعی فعال است و بعضی وقتها آش را شور می‌کند. ولی همانطور که گفتم هر چه اتفاق افتاده باشد آنطور نبوده که کسی بخواهد در مقابل مثل حبیب چنین واکنشی نشان بدهد".

بیشتر بخوانید: شبی که UFC هم حبیب نورماگومدوف را شکست داد و هم کانر مک گرگور را

این درحالی است که دیلن دنیس سابقه‌ی توهین به رقبای خود را دارد. این مبارز آمریکایی روز بیستم سپتامبر در توییتی نوشته بود:" موشها همه جا را گرفته‌اند". بعد از آنکه ستاره‌ی UFC و حریف او رافائل آنخوس، دنیس را به خاطر این توییت مسخره کرده بود، دنیس با استفاده از کلمات نامناسب او را دعوت کرده بود تا حساب‌شان را در رینگ تسویه کنند. روزنامه‌ی سان می‌گوید برای شنیدن نظر مستقیم دنیس با او تماس گرفته ولی پاسخی دریافت نکرده است.

کاوانا مربی مک‌گرگور می‌گوید امیدوار است اتفاقاتی که در لاس‌وگاس افتاده برای حبیب تبعات جدی‌ای نداشته باشد. کاوانا گفت:" امیدوارم کمیسیون ورزش نوادا به حبیب سخت نگیرد. این را برای این می‌خواهم که ما مایلیم بین دو مبارز یک مبارزه‌ی جدید برگزار شود. من واقعاً عاشق تماشای مبارزه‌های او هستم. من در نهایت می‌توانم واکنش‌های حبیب را درک کنم ولی هر چقدر به خودم فشار می‌آورم نمی‌توانم بفهمم که هم‌تیمی او چرا باید وارد رینگ بشود و آن واکنش‌ها را نشان بدهد. به هر حال، این مبارزه برای حبیب به معنای پایان دنیا نیست. ولی اینکه یک مبارز ناگهان وارد رینگ بشود و مبارز دیگری که یک جدال سخت را پشت سر گذاشته و خسته است را از پشت سر بزند، چنین کسی حتماً باید با تبعات سختی روبرو بشود. این حمله برای ایراد ضرب و جرح عمدی است و جرم محسوب می‌شود".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها