هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: باید در جام ملت‌های آسیا هم مثل جام جهانی باشیم؛ همه افتخار کنند.

عزت اللهی: نباید شرایط تیم ملی در امارات مثل جام جهانی باشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سعید عزت‌اللهی در ابتدای تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: خودمان را برای جام ملت‌ها آماده می‌کنیم. این دومین اردو است. لژیونرها به تیم اضافه شدند و از امروز در تمرین گروهی شرکت می‌کنیم.

* تیم ملی می‌توانست دو بازی دوستانه داشته باشد

وی ادامه داد: مثل همیشه تلاش می‌کنیم با توجه به بازی دوستانه خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم. بولیوی هم تیم خوبی در آمریکای جنوبی است و امیدوارم این مسئله یک گام مثبت در مسیر ما باشد. می‌توانستیم دو بازی داشته باشیم اما فعلا باید از همین یک بازی استفاده کنیم.

*کی‌روش ۸ سال است که در کنار تیم کار می‌کند

عزت‌اللهی در مورد وضعیت تیم ملی، خاطرنشان کرد:‌ این مربی هشت سال است که در کنار این تیم کار می‌کند. نفرات با تجربه‌ای قبل از ما بودند و الان هم برخی از آنها در تیم حضور دارند. شاید اسکلت تیم ملی تغییر کرده باشد اما ساختار تغییر نکرده و روند کار مثل قبل است. مربی تیم ملی مثل قبل کنار تیم حضور دارد و کار را پیش می‌برد. باید در فاصله باقی مانده نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم و نقاط ضعف را  برطرفی کنیم تا تیم به خوبی آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شود.

*نباید شرایط تیم ملی در امارات مثل جام جهانی باشد

هافبک تیم ملی در مورد اینکه تیم‌های مثل کره و ژاپن تدارکات بسیار خوبی دیدند و در این شرایط کار برای ما سخت نیست، خاطرنشان کرد:‌ خودتان جواب این پرسش را در سوالتان بیان کردید. حریفان ما آنقدر بازی دوستانه و امکانات دارند که با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند یافت‌. باید از الان کنار هم باشیم و کار را با قدرت پیش ببریم و شرایط مثل جام جهانی نباشد. درحالی که فقط یک ماه به جام جهانی مانده بود تازه یادمان افتاد که همدلی داشته باشیم و قرار است مدتی بعد به جام جهانی روسیه اعزام شویم‌.

* باید در جام ملت‌ها هم مثل جام جهانی باشیم

وی ادامه داد: اگر تیم ملی بعد از سال‌ها در جام ملت‌ها قهرمان شود این موضوع برای کل کشور خوب است. در جام جهانی عملکردمان باعث ‌ شد که ایرانی‌ها چه آنها که داخل کشور بوند و چه آنها که در کشورهای دیگر حضور داشتند سربلند شوند. از هر ایرانی که در ارتباط با تیم ملی سوال می‌شد با افتخار در مورد آن صحبت می‌کرد و باید کاری کنیم که در جام ملت‌ها هم این اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها