مدافع تیم ملی فوتبال امید،‌گفت: با برگزاری اردوها و تلاش‌های بازیکنان، امیدوارم به هدف کی‌روش برسیم.

چشمی: از خط دروازه گرفته تا خط حمله بین بازیکنان رقابت وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزبه چشمی در ابتدای تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: اردوی خوبی است. از روز گذشته کل تیم جمع شد و از امروز تمرینات بهتر است. امیدوارم به اهداف کادرفنی برسیم.

* یک فیفادی را از دست دادیم

وی افزود: دیدار های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کمک می‌کند. یک فیفا دی را از دست دادیم. بولیوی هم به عنوان یک بازی دوستانه می‌تواند به ما در راستای کسب آمادگی کمک کند.

* رقابت فقط در خط دفاع تیم ملی نیست؛ در همه خطوط است

چشمی در مورد اینکه رقابت زیادی بین مدافعان تیم ملی وجود دارد، عنوان کرد: رقابت در تمام خطوط تیم ملی وجود دارد. از خط دروازه گرفته تا خط حمله بین بازیکنان رقابت وجود دارد. رقابت انگیزه را بالا می‌برد و از طرف دیگر هم کار را برای بازی کردن سخت می‌کند. تلاش می‌کنم نظر کادرفنی را جلب کنم تا در ابتدا تیم ملی موفق شود و در ادامه خودم بازی کنم و در خدمت تیم ملی باشم.

* تفاوت مشخص است،‌اما باید تیم ملی را بسازیم

مدافع تیم ملی در مورد اینکه حریفان ما دیدارهای دوستانه خوبی برای کسب آمادگی برگزار کردند، گفت: تفاوت کاملا مشخص است خودتان این موضوع را می‌بینید. فدراسیون تلاشش را می‌کند و شاید در این وضعیت کار ما دشوار باشد. دومین فیفا دی را هم از دست دادیم. اگر با تیم درجه یک بازی نمی‌کنیم حداقل فیفا دی را از دست ندهیم و یک بازی دوستانه با تیم‌های درجه، دو یا درجه سه داشته باشیم . بازی دوستانه خیلی می‌تواند کمک حال تیم باشد. همانطور که گفتم تفاوت مشخص است اما باید با این وضعیت بسازیم و کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا در همین شرایط هم نتیجه خوبی بگیریم و تیم آماده‌ای در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها