کریستیانو رونالدو تورنمنت تازه شکل گرفته اتحادیه فوتبال اروپا را تحریم کرده و قصد شرکت در آن را ندارد.

کریستیانو رونالدو قصد شرکت در لیگ ملت‌های اروپا را ندارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، گفته می‌شود که غیبت کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال در آستانه دور جدید بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، به دلیل تحریم شدن این رقابت‌ها از سوی مهاجم یوونتوس است.

طبق ادعای سایت توتومرکاتووب ایتالیا، رونالدو باور دارد که یوفا همدست باشگاه رئال مادرید شده است تا در ناکام گذاشتن این ستاره پرتغالی برای کسب جوایز فردی از جمله جایزه بازیکن سال اروپا و جایزه بهترین بازیکن فیفا تأثیر بگذارد، دو جایزه‌ای که به هم تیمی سابق او لوکا مودریچ تعلق گرفت. او همچنین کارت قرمز غیرمنتظره‌ای که در اولین بازی اروپایی این فصلش (در خانه والنسیا) به صورت مستقیم گرفت را هم بخشی از این توطئه می‌داند و به همین دلیل تصمیم گرفته که مقابله به مثل کند و این کار را در قالب تحریم لیگ ملت‌های اروپا انجام می‌دهد.

رونالدوی ۳۳ ساله بدون هیچ دلیل خاصی و با هماهنگی با فدراسیون فوتبال پرتغال از حضور در اردوی فعلی و پیشین تیم ملی کشورش خودداری کرده است.

سایت توتومرکاتو در این خصوص نوشته است: کریستیانو رونالدو نمی‌خواهد با حضورش باعث موفقیت و شهرت لیگ ملت‌های اروپا شود و به همین دلیل عمداً تصمیم گرفته که در این رقابت‌ها که او مهمترین ستاره‌اش محسوب می‌شود، شرکت نکند.

لیگ ملت‌های اروپا، تورنمنتی است که یوفا از امسال اقدام به برگزاری آن کرده است تا آن را جایگزین بازی‌های دوستانه پراکنده تیم‌های ملی قاره سبز کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها