ساری- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مازندران از توزیع یک هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک میان رانندگان شاغل در بخش حمل ‌و نقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب خبر داد.

۱۲۰۰ حلقه لاستیک تحویل رانندگان مازندرانی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری مازندران، احمد آفرین محمدزاده گفت: اختصاص لاستیک به رانندگان براساس پیمایش و کارکرد ناوگان صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: براساس اقدامات انجام‌ شده در راستای خدمات ‌رسانی به رانندگان، انجمن‌های صنفی رانندگان نسبت به شناسایی و ثبت ‌نام متقاضیان دریافت لاستیک با نرخ مصوب اقدام می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مازندران افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد رسیدگی مؤثری نسبت به مطالبات رانندگان داشته و ضمن پاسخگویی، مشکلات شان را خارج از نوبت رسیدگی کند.

محمدزاده در خصوص اقدامات در دست اجرای این اداره کل در مورد پیگیری مطالبات رانندگان خاطر نشان کرد: پیگیری های مجدانه در خصوص پیمایش سوخت، بیمه تکمیلی، درخواست ها و شکایات، نظارت دقیق بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل، تشکیل جلسات مستمر و منظم بابت مطالبات رانندگان با انجمن های صنفی و معرفی شرکت های متخلف حمل و نقل به کمیسیون ماده ۱۲ استان بخشی از اقدامات این اداره کل در خصوص مطالبات رانندگان بوده که بصورت جدی در دست اجراست.

وی توزیع عادلانه لاستیک را اولویت اداره کل راهداری دانست و گفت: عدالت از آغاز طرح توزیع لاستیک را دستور کار قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم این شرایط گذرا را پشت سر گذاشته و با تثبت نرخ ارز و بهبود شرایط اقتصادی به حالت عادی بازگردیم.

مدیرکل راهداری مازندران ادامه داد: انجمن‌های صنفی رانندگان نسبت به شناسایی و ثبت ‌نام متقاضیان دریافت لاستیک با نرخ مصوب اقدام و این اداره کل هم به صورت محسوس و نامحسوس این مهم را دنبال می کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها