امام جمعه موقت تهران گفت: جریان انقلاب اسلامی ظرفیت‌های فراوانی را نه تنها برای ایران بلکه برای بسیاری از ملت‌های مسلمان منطقه خلق کره، لذا شایسته است این دستاوردها در دامنه‌ای گسترده‌تر به دیگران منتقل شود.

ابوترابی: ملت ایران در چهل سالگی انقلاب با دستاوردهای ارزشمندی روبروست

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران گفت: ملت بزرگ و ارجمند ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دستاوردهای ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی اعم از دستاوردهای فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی روبرو است.

امام جمعه موقت تهران افزود: جریان انقلاب اسلامی ظرفیت‌های فراوانی را نه تنها برای ایران بلکه برای بسیاری از ملت‌های مسلمان منطقه خلق کرد، لذا شایسته است این دستاوردها در دامنه‌ای گسترده‌تر به دیگران منتقل شود تا از این طریق بهتر و بیش از پیش شناخته شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی خاطرنشان کرد: در کنار تمام ظرفیت‌های فراوانی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده، باید با نقاط آسیب هم به طور دقیق آشنا شد و با ارائه نقشه راه مطمئن مبتنی بر مبانی صحیح جهت تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و برون‌رفت از تنگناها به ویژه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی کرد و قدم‌های مستحکمی در این زمینه برداشت.

 «نقطه رهایی» نمایشی ارزشمند و غنی است

امام جمعه موقت تهران درباره اجرای نمایش محیطی «نقطه رهایی» که بیانگر روایتی از دوران دفاع مقدس است، گفت: این برنامه یک اثر زیبا و ماندگار در ارائه جلوه‌های تأثیرگذار در دفاع مقدس است.

وی با بیان این مطلب که نمایش «نقطه رهایی» یک اثر نمایشی زنده و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده این برنامه یک تئاتر غنی است که بیانگر جلوه‌هایی از دفاع مقدس است و امیدواریم بتوانیم بهترین استفاده‌ها را از این برنامه داشته باشیم.

گفتنی است این مراسم به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصلای امام خمینی (ره)، مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه 3 هر روز از ساعت 17 تا 22 به مدت 10 شب در ضلع شمالی مصلّی امام خمینی (ره) واقع در بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس اجرا می‌شود و حضور برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها