رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: تهدیدات امروز در ابعاد غیرنظامی است.

سردار جلالی: احتمال جنگ نظامی وجود ندارد/ تهدیدات امروز غیرنظامی است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در نشست خبری که عصر امروز (یک‌شنبه، 6 آبان) برگزار شد،گفت: مأموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور شناسائی تهدیدات،کاهش تهدیدات و مصون‌سازی زیرساخت‌ها در برابر تهدیدات است.

وی ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان یک سازمان هماهنگ‌کننده میان مردم و سازمانها عمل می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به راهپیمائی اربعین حسینی، گفت: راهپیمائی اربعین به عنوان قدرت نرم مسلمانان و با مشارکت ملت‌های مختلف برپا می‌شود. امام حسین(ع) قیام در برابر ظلم را انجام دادند و انقلاب اسلامی با پیروی از قیام امام حسین(ع) شکل گرفت و در دفاع مقدس رسیدن به کربلا و ایستادگی در برابر دشمن هدف ما شد و ما با استفاده از پیام عاشورا و استفاده از تجارب دفاع مقدس توانستیم داعش را منهدم کنیم.

سردار جلالی، دیده‌بانی کشور در حوزه تهدیدات غیر نظامی را یکی از وظایف پدافند غیرعامل کشور دانست و گفت: توسعه توان دفاعی و نظامی کشور بر مبانی توان داخلی، موجب شده تا بگوییم که احتمال جنگ نظامی وجود ندارد. شهرهای موشکی مستحکم و نمایش بخش اندکی از آن موجب شده تا دشمنان ما دچار اشتباه استراتژیک همانند رژیم بعث عراق نشود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تهدیدات امروز در ابعاد غیرنظامی است، افزود: امروز دشمنان از حوزه‌هایی مانند اقتصاد به عنوان میدان جنگی علیه ایران استفاده می‌کنند و وزارتخانه اقتصاد آمریکا به وزارت جنگ علیه ایران تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها