البرز- در قالب فراخوان طرحی با عنوان "جوانه های شعر و داستان" استعداد ادبی دانش‌آموزان البرزی شناسایی می شود.

"جوانه‌های شعر و داستان البرز" فراخوان داد

خسرو عباسی مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: حوزه هنری البرز و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز طبق تفاهم نامه‌های مشترک، فراخوان شناسایی و جذب استعدادهای دانش‌آموزی با عنوان «جوانه‌های شعر و داستان البرز» را در زمینه شعر، داستان و ادبیات به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز منتشر کرده اند.

وی افزود: در این فراخوان از همه دانش‌آموزان علاقه‌مند به ادبیات، شعر و داستان دعوت شده است که نمونه آثارشان را برای دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند که پس از ارزیابی و شناسایی دقیق این آثار و استعدادهای برتر در جهت آموزش و ارتقاء این استعداد ادبی دانش آموزی جلسات و کارگاههای آموزشی، شعرخوانی، نقد شعر، داستان خوانی و نقد داستان در کانون شهید فهمیده و سایر کانون‌های شهرستان‌های استان البرز برگزار می شود.

مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز تصریح کرد: همه دانش آموزان علاقه‌مند در مقطع دوم متوسطه می‌توانند از سه طریق آثارشان را برای دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

عباسی بیان کرد: تحویل به دفتر پرورشی دبیرستان محل تحصیل، ارسال از طریق رایانامه به نشانی  javanehayealborz@gmail.com وارسال از طریق آدرس پستی: به نشانی کرج چهارراه نبوت، حوزه هنری استان البرز، دفتر آفرینش‌های ادبی و کد پستی ۳۱۴۹۶۳۳۹۶۴ راه های ارسال آثار محسوب می شود.

این مسئول در پایان گفت: آثار ارسالی می تواند شامل یک داستان یا نقد ادبی برای دانش آموزان علاقه‌مند به داستان نویسی و دو قطعه شعر برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به شعر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها