بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

بشار رسن: اگر بازی معمول‌مان را مقابل کاشیما آنتلرز انجام دهیم، می‌توانیم تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بشار رسن که این روزها به همراه تیم فوتبال پرسپولیس خود را آماده رویارویی با کاشیما آنتلرز ژاپن در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند، در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) در حالی در دیدار دوستانه‌ای مقابل آرژانتین برای تیم ملی فوتبال عراق به میدان رفت که ساعت اولیه همان روز مادرش درگذشته بود اما پدرش از اعضای تیم ملی عراق خواسته بود تا قبل از پایان بازی این موضوع را به بشار منتقل نکنند. این خبری شوکه‌کننده‌ای برای این هافبک جوان بود که به مادرش بسیار نزدیک بود. رسن ۲۱ ساله پس از مطلع شدن از موضوع درگذشت مادرش، اردوی تیم ملی عراق در عربستان را ترک کرد تا در مراسم خاکسپاری او شرکت کند و سپس یک هفته بعد به تیم باشگاهی‌اش یعنی پرسپولیس بازگشت تا آنها را در بازی برگشت مقابل السد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با یادآوری درگذشت مادرش گفت: هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد. برایم خیلی سخت بود که مادرم را در سن جوانی از دست بدهم. او مادر و رفیقم بود. بازیکنان دیگر تیم می‌دانستند که مادرم درگذشته اما به من نگفتند تا بتوانم بازی مقابل آرژانتین را تمام کنم.

وی تصریح کرد: پس از هفت روز طاقت‌فرسا که من و خانواده‌ام عزادار و تسلیت‌ها را پذیرا بودیم، من به ایران بازگشتم. پیش از بازی با السد هم در یکی، دو جلسه تمرینی تیم شرکت کردم. پس از صعودمان به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم حسی ترکیب از خوشحالی و غم داشتم، به خصوص اینکه مادرم همیشه اولین کسی بود که پس از هر بازی با من تماس می‌گرفت.

هافبک عراقی پرسپولیس در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این اولین بازی بود که پس از درگذشت مادرم انجام دادم. پس از پایان بازی متوجه شدم که دیگر نمی‌توانم با مادرم صحبت کنم، شرایط خیلی بدی داشتم و نمی‌توانستم احساساتم را کنترل کنم.

رسن که در سال ۲۰۱۰ سابقه قهرمانی با تیم نیروی هوای عراق در مسابقات اِی‌اف‌سی کاپ را دارد، همچنین در خصوص بازی برگشت دو تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن که قرار است شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، گفت: بازی تاریخی برای پرسپولیس و شخص خود من خواهد شد، به خصوص بعد از قهرمانی که با تیم نیروی هوایی عراق در اِی‌اف‌سی کاپ تجربه کردم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا خود دستاورد بزرگی است. کاشیما آنتلرز تیم خوبی است، اما ما پیش از این هم موفق شده‌ایم تیم‌های قدرتمندتری همچون الدحیل (۳ بر ۲) و السد (۲ بر یک) را شکست دهیم.

بشار در پایان تأکید کرد: ما در بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم، به خصوص در نیمه دوم. اگر بازی معمول و بااستاندارد خودمان در بازی برگشت را انجام دهیم، می‌توانیم با کسب عنوان قهرمانی تاریخ‌سازی کنیم و در رقابت‌های ماه آینده جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها