معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی خانم فاطمه پهلوانی را به عنوان رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران منصوب کرد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری منصوب شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی خانم فاطمه پهلوانی را به عنوان رئیس سازمان ملی بهره وری ایران منصوب کرد.

جمشید انصاری در حکم انتصاب رئیس جدید سازمان ملی بهره وری ایران تاکید کرده است: مأموریت اصلی آن سازمان تلاش برای دستیابی نظام اجرایی کشور به سهم محوری بهره­ وری در رشد اقتصادی کشور بوده و لازم است طراحی و عملیاتی نمودن چرخه مدیریت بهره­ وری در دستگاه­ های اجرایی کشور و اعمال هماهنگی و نظارت بر برنامه‌های ارتقای بهره ­وری آنها مورد اهتمام ویژه آن سازمان قرار گیرد.

در حکم معاون رئیس جمهور آمده است: لازم است سنجش کارآیی و بهره­ وری دستگاه ­های اجرایی و واحدهای عملیاتی و بنگاه­ های اقتصادی مورد توجه خاص آن سازمان قرار گرفته و با انتشار منظم گزارش وضعیت شاخص­ های بهره­ وری در سطح ملی امکان ارزیابی دقیق وضعیت فراهم شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه تاکید کرده است: انتظار دارد مساعی خود و همکاران تلاشگر آن سازمان را جهت تحقق  اهداف و مأموریت های سازمان  و اولویت­ های یاد شده در راستای برنامه­ های دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبذول نمایید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره ­گیری از رهنمودها و سیاست­های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و رعایت اصول قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

همچنین معاون رئیس جمهور از عملکرد و تلاشهای جناب آقای علی اکبر اولیاء، رئیس پیشین سازمان ملی بهره وری ایران تقدیر و تشکر کرد.

 انصاری خاطر نشان کرده است: اینک که با تلاش، همت و صداقت، بخشی از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مجموعه سازمان اداری و استخدامی کشور صرف نموده و با کوله باری از تجربه، وظیفه خدمت­ به مردم و کشور را به یکی دیگر از مدیران توانمند می‌­سپارید، از مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول دوران تصدی ریاست سازمان ملی بهره ­وری ایران که نتایج و ثمرات ارزشمندی در تحقق اهداف و مأموریت های آن سازمان داشته است تشکر و قدردانی می­کنم.

رئیس پیشین سازمان ملی بهره‌وری مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها