نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی به اتهام زنی‌ مجدد علیه حزب‌الله مبادرت کرده که ارتش این رژیم نیز از بیم حملات نیروهای مقاومت نیروهای ذخیره خود را فراخوانده است.

 تونل‌های حزب الله بخشی از طرح آنها برای تصاحب الجلیل است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال فضاسازی جدید علیه نیروی مقاومت حزب الله،  اینبار مدعی شد که عملیات ارتش این رژیم گسترده و ادامه دار و جهت هدف قرار دادن این گروه است.

  به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در تل آویو  مدعی شد: «هدف حزب الله  حفر این تونل‌ها در قلمرو ماست. این بخشی از تلاش‌های وسیع و عمیق است که قبلا شاهدش نبودیم.»

نتانیاهو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «تسخیر بخش‌هایی از الجلیل از سوی حزب الله یک تهدید واقعی است. این بخشی از تلاش‌های تروریستی منطقه‌ای و جهانی با هدایت ایران است.»

 وی در ادامه گفت که عملیات روز گذشته ارتش این رژیم بخشی از تلاش‌ها در خنثی ساختن گروه‌های وابسته به ایران در لبنان است.

نتانیاهو همچنین از تداوم این حملات در آینده خبر داد.

 ارتش رژیم اسرائیل روز سه شنبه با متهم کردن جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

این در حالی است که وزارت جنگ این رژیم روز سه‌شنبه تعداد کمی  نیروهای ذخیره ارتش را از بیم حملات تلافی جویانه بالقوه حزب الله فراخوانده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها