البرز- محمود فرهنگ رنجبر از معرفی برترین های رقابت های اسکیت بین المللی جام مارشال بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به میزبانی استان البرز خبرداد.

معرفی برترین‌های رقابت‌های اسکیت بین المللی "جام مارشال" در البرز

محمود فرهنگ رنجبر رییس هیئت اسکیت استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات از چهاردهم تا شانزدهم آذرماه با شرکت ۲۵۰ ورزشکار زن و مرد از هفت کشور ایران، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، افغانستان و اتریش در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج جریان داشت و جمعه شب گذشته به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته فری استایل شامل بخش های کلاسیک، بتل و اسپید اسلالوم به رقابت پرداختند که ورزشکاران ایرانی بیشترین مدال ها را به خود اختصاص دادند.

رنجبر بیان کرد: در بخش اسپید اسلالوم دختران زیر ۱۶ سال «رومینا سرلک»، «مژده شعبانی» و «ترانه احمدی» از ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات  دختران بالای ۱۶ سال، «لعیا عربی»، «زهرا باقرزاده» و «مینا عابدینی» هر سه از ایران سکوهای قهرمانی روی سکوهای قهرمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش پسران زیر ۱۶ سال «محمد امین عباسیان»، «سبحان خسروانی» و «سجاد خسروانی» به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رقابت پسران بالای ۱۶ سال نیز «رضا لسانی» از ایران، «پدرام رنجبر» از اتریش و «امیر محمد سواری» از ایران توانستند به ترتیب مقام های برتر را به دست آورند.

در بخش بتل پسران زیر ۱۶ سال نیز «رمی منارد» از فرانسه، «دانیال نوری» افغانستان و «امیررضا ثابتی» از ایران توانستند، مقام های اول تا سوم را کسب کنند همچنین در بتل پسران بالای ۱۶ سال «امیر رضا فلاح» از ایران، «کارلوس نلسون» از اسپانیا و «نوید ارمند» از ایران بر سکوهای اول تا سوم رقابت های اسکیت بین المللی ایستادند.

رییس هیئت اسکیت استان البرز به سایر نتایج رقم خورده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در بخش بتل دختران زیر ۱۶ سال «سوفیا» از روسیه، «زوفیا» از لهستان و «فاطمه توکلی» از ایران به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند و در بخش دختران بالای ۱۶ سال «کلودیا» از لهستان، «زهره کتابچی» و «صبا تاج فر» هر ۲ از ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

رنجبر خاطرنشان کرد: در بخش کلاسیک زیر ۱۶ سال دختران، «سوفیا» از روسیه و «زوفیا» از لهستان به ترتیب اول و دوم شدند و «فاطمه توکلی» و «عسل صادقی» از ایران مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و در بخش بالای ۱۶ سال دختران «کلودیا» از لهستان، «فاطمه مراحم» و «صبا تاج فر» از ایران به ترتیب مقام های برتر را از آن خود کردند.

متولی اسکیت البرز ادامه داد: در بخش کلاسیک پسران زیر ۱۶ سال «رمی منارد» از فرانسه، «دانیال نوری» از افغانستان و «علیرضا شیر بخت حقیقی» از ایران توانستند سکوهای برتر را فتح کنند. ودر بخش پسران بالای ۱۶ سال نیز «کارلوس نلسون کارو» از اسپانیا، «امیر آزاد فلاح» و «امیر حسین هاشمی» از ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با قدردانی از حمایت های فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش وجوانان البرز گفت: توسعه اسکیت استان و کشور مهمترین هدف میزبانی مسابقات بین المللی اسکیت مارشال کاپ در البرز بود.

رنجبر تصریح کرد: سعی کردیم با برگزاری این مسابقات انگیزه بیشتری در ورزشکاران کشورمان ایجاد شود وبه طور حتم این میزبانی می تواند ظرفیت های بالای اسکیت در البرز را نیز شکوفاتر کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها