از نظر مربی پیشین تیم ملی فوتبال امارات، ایران جایی در جمع ۸ تیم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ندارد.

غیبت ایران در جمع ۸ تیم نهایی جام ملت‌های آسیا از نظر مربی پیشین امارات

 به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عبدالله المسفر گفت: تیم‌های ملی فوتبال امارات و کره‌جنوبی به بازی فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کنند و امیدوارم امارات جام قهرمانی را به دست آورد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال امارات درباره ۸ تیم نهایی جام ملت‌های آسیا نیز اظهار داشت: تیم‌های ملی امارات، عربستان، کره‌جنوبی، اردن، چین، عراق، استرالیا و ژاپن را در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌ببینم. البته تیم ملی عمان نیز از نظر فنی سطح متمایزی دارد.

عبدالله المسفر افزود: امیدوار هستم که تیم ملی امارات فینالیست جام ملت‌های آسیا شود و از این توانمندی نیز بهره‌مند است. دومین تیم فینالیست را کره‌جنوبی یا عربستان پیش‌بینی می‌کنم اما نامزد من در این مرحله کره‌جنوبی به خاطر ثبات فنی خواهد بود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا تیم‌های مطرح آسیایی با توجه به دستاوردهایشان را از فهرست خود حذف کرده است گفت: البته نمی‌توانیم هیچ تیمی را نادیده بگیریم زیرا تمام تیم‌ها به خوبی مهیای جام ملت‌های آسیا شدند. ارزیابی من بر اساس ثبات فنی و رکورد پیروزی‌های این تیم‌ها است. در این رابطه به تیم‌های ملی سوریه و کره‌شمالی نیز امیدوار هستم.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۱۵ دی با شرکت ۲۴ تیم در امارات آغاز می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران در گروه D با تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها