همدان - احمد توصیفیان گفت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار میرود.

دهه فجر تولد دوباره اسلام و نقطه عطفی در تاریخ ایران زمین بشمار می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط  عمومی اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان همدان احمد توصیفیان مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان در دومین جلسه کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیر کل تامین اجتماعی ، مدیر صندوق کار آفرینی امید و سایر اعضای این کارگروه در اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی  استان همدان برگزار شد گفت: دهه  فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است؛ در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.

 وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود و پادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند ومردم با رهبری حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه  عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند.

 وی تاکید کرد : مردم ایران هزینه سنگینی برای انقلاب پرداخت کرده اند و به همین دلیل این انقلاب برای آنها ارزشمند است؛ آنها پای دفاع از عقاید و فرهنگ اصیل اسلامی خود ایستادند، دفاع کردند و شهید شدند.

مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی گفت: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، می‌توان به یقین گفت که هنوز روحیه جهادگری و شهادت طلبی به شکل بالقوه در مردم غیور ایران وجود دارد و اگر ما مسوولان و خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بتوانیم مانند امام(ره) نیت خود را به مردم اثبات کنند، در این صورت مردم احساس خواهند کرد که ما به فکر خود نیستیم و معیشت و گرفتاری های جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، بنابراین این اعتماد همچنان پابرجا خواهد ماند و متضمن حفظ پایه های نظام خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های اساسی هر کشور و ملت است، افزود: این مولفه مهم را بسیاری از کشورهای منطقه ندارند، ما در حلقه‌ای آتش زندگی می‌کنیم ولی در امنیت کامل هستیم در حالیکه کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، روسیه و... از ناامنی رنج می‌برند لذا امنیت دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است.

توصیفیان افزود: پس از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی نیز دشمنان از پای ننشستند و جنگی تمام عیار را بر ملت تحمیل کردند که دفاع هشت ساله ایران، بار دیگر نمادی از اقتدار و شرف ایرانیان را در دفاع از آرمان های انقلاب و امام(ره) به همگان ثابت کرد و پس از  آن روی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آوردند که توفیقی حاصل نکردند و امروز معیشت مردم را هدف قرار داده اند .

توصیفیان با بیان اینکه در حال حاضر فشار و هجمه‌های دشمنان به شدت افزایش یافته است، افزود: در چنینی شرایطی همه مدیران و مسوولان وظیفه دارند تا برای مردم خوشحالی، انگیزه و سرور ایجاد کنند چون دشمنان با تمام وجود به دنبال حذف انگیزه و امید از جامعه به ویژه جوانان ما هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید برنامه های این بزرگداشت را با حضور پررنگ مردم برگزار کنیم زیرا در این صورت می توانیم به صورت مردمی و پررنگ برنامه ها را اجرا کرده و رنگ و بویی انقلابی دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها