مازندران- سید محمد نظری از شتاب گرفتن بهسازی محور کندوان خبر داد.

بهسازی محور کندوان شتاب گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به تسریع در عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده مرزن آباد – دزدبن، اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال، شروع سفرهای نوروزی و وجود ترافیک فراوان در محور کندوان، عملیات تعریض و بهسازی این محور با بکارگیری چند اکیپ راهسازی بصورت همزمان سرعت بیشتری به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتقا و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای توسعه، بهسازی و ایمنی محورهای استان قدردانی کرد و گفت: یکی دیگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری و زیر بار ترافیک برود.

نظری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهای سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابجایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره ‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها