البرز- حسن سعیدی باشسیز در خصوص اتفاقات اخیر شورای اسلامی شهر فردیس و ورود دادستان به عنوان مدعی العموم گفت: ورود دادستان به اتفاقات شورای شهر را به فال نیک می گیریم و معتقدم این اقدام به صلاح مردم خواهد بود.

ورود دادستان به اتفاقات شورای شهر به صلاح مردم فردیس است

حسن سعیدی باشسیز عضو شورای اسلامی شهر فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بدون شک هیچ امری بالاتر از قانون نیست و دادستان فردیس هم برای حفظ منافع مردم و مطالبات آن ها درباره اتفاقات اخیر و اختلاف نظرهای میان مدیران شهری اقدام کرده است.

سعیدی باشسیز با اشاره به صحبت های اخیر دادستان مبنی بر انحلال شورای شهر در فردیس گفت: ضمن تبعیت از قانون امیدواریم هرچه سریع تر آن اتفاقی که به صلاح مردم است واقع شود.

وی تصریح کرد: مردم از مدیران شهری انتظار دارند و این حق آن ها است که مطالبه گر باشند از همین رو امیدواریم تمامی امور به شکل قانونی و در مسیر توسعه شهر فردیس صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص اهمیت اجرای طرح های بزرگ عمرانی در این شهر گفت: اجرای پروژه های عظیم عمرانی باید اصلی ترین دغدغه سیستم مدیریت شهری فردیس باشد این در حالی است که ابتدا می بایست هرچه سریع تر حواشی پیرامون این شهر خاتمه پیدا کند.

سعیدی باشسیز تصریح کرد: احداث پارک، جدول گذاری و روکش آسفالت اموری است که باید همواره توسط سیستم شهری انجام شود لذا معتقدیم باید در مسیر توسعه شهر فردیس و اجرای طرح های بزرگ گام برداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم فردیس برای ما قابل احترام هستند و این حق را به آن ها می دهیم تا از وضعیت موجود ناراضی باشند از همین رو امیدواریم هر آنچه به صلاح منافع شهر است در مسیر قانونی به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها