البرز- سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز با معرفی آثار برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز عصر روز چهارشنبه با معرفی آثار برتر به میزبانی تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، خانواده معظم شهدای رسانه، رییس سازمان بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان محلی و فعالان رسانه ای البرز برگزار شد آثار برتر در بخش های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در این مراسم با بیان اینکه بسیج رسانه البرز از نظر برگزاری جشنواره و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور زبانزد است، گفت: این جشنواره در ۸ بخش شامل خبر، گزارش مکتوب، گزارش رادیویی، یادداشت، مصاحبه، فیلم کوتاه، موشن گرافی و عکس برگزار شد.

وی افزود: ۱۱ محور این جشنواره شامل تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، توسعه اشتغال و مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی انقلاب اسلامی، مدیریت شهری و اخلاق شهروندی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رسانه در تراز انقلاب اسلامی، سبک زندگی رضوی در خانواده، خادم و مخدوم با محوریت مساجد محله و سهم استان البرز در موقوفات و نذورات بوده است.

نوروزی فر با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: با ارزیابی های به عمل آمده توسط داوران این جشنواره در نهایت ۵۱ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی در خصوص ارتقاء کمی و کیفی آثار ارسالی نسبت به ادوار گذشته جشنواره  گفت: خوشبختانه آثار رسیده از لحاظ کمی و کیفی رشد محسوسی داشته که این استقبال کم نظیر اصحاب رسانه نشان دهنده تعامل خوب بسیج رسانه با خبرنگاران است

.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: آثار برگزیده در جشنواره ابوذر استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری که ۲۴ دی ماه در تهران برگزار می شود، ارسال شده تا مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت انتخاب به بهترین ها هدایایی داده می شود.

نوروزی فر در پایان با اشاره به اینکه در دو جشنواره گذشته البرز موفق به کسب ۲ مقام برتر کشور شده است گفت: استان البرز آمادگی برگزاری چهارمین جشنواره کشوری ابوذر را دارد و امیدواریم سال آینده با مشارکت ۱۰۰ درصدی اصحاب رسانه در این جشنواره روبرو باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها