۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 639044

سرمربی چلسی، می‌گوید فوتبال باشگاهی به مراتب پیشرفته‌تر از فوتبال ملی است و تیم او، چلسی، در یک بازی مستقیم به راحتی می‌تواند تیم ملی انگلیس را شکست دهد.

ساری: چلسی، از تیم ملی انگلیس قوی‌تر است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی معتقد است تیم باشگاهی او از تیم ملی انگلیس به مراتب تیم بهتری است و در یک بازی مستقیم به راحتی می‌تواند سه‌شیرها را شکست دهد. ساری می‌گوید به همین علت در دوران برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸، مسابقات را تماشا نکرده چون معتقد بوده چیزی برای یاد گرفتن از آن رقابتها وجود ندارد.

ساری معتقد است هر تیم ملی‌ای هر چقدر هم قدرتمند باشد در مقابل باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا به مشکل برخواهد خورد.  او در این باره گفت:" من جام جهانی سال ۲۰۱۸ را تماشا نکردم. حتی یک بازی را تماشا نکردم. من از تیم‌های ملی خوشم نمی‌آید چون چیزی برای یاد گرفتن از آنها وجود ندارد. این حرف عجیبی نیست. همه مربی‌های فوتبال مثل من فکر می‌کنند. ساخته و پرداخته کردن یک تیم خوب ظرف سی روز اصلا ممکن نیست. همه تیم‌های حاضر در جام جهانی اگر مقابل باشگاه‌های بزرگ قرار بگیرند حتما شکست خواهند خورد".

ساری در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" به اعتقاد من سطح باشگاه چلسی به هیچ وجه کمتر از تیم ملی انگلیس نیست. اگر در مقابل هم قرار بگیریم ممکن است ببازیم، مساوی کنیم یا برنده شویم. شاید علتش این باشد که ما وقت بیشتری برای آماده سازی تیم داریم در صورتیکه در تیم‌های ملی چنین زمانی وجود ندارد".

ساری گفت:" شاید وقتی خسته شدم و یپرتر شدم ممکن است به مربی‌گری در تیم‌های ملی فکر کنم ولی در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌خواهم مربی یک تیم ملی بشوم".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها