رئیس دانشگاه بین ‌المللی امام رضا(ع) گفت: ایمن ‌سازی تمام فضاهای دانشجویی جزو الویت‌ های اصلی دانشگاه است.

ایمن‌سازی فضاهای دانشجویی دانشگاه امام رضا(ع) در دستورکار است
به گزارش قدس آنلاین، مرتضی رجوعی در پنجمین جلسه شورای مدیران دانشگاه امام رضا(ع) که با حضور کلیه مدیران واحدهای مختلف در پردیس اسرار برگزار شد، اظهار کرد: طبق گزارش ‌های تهیه شده باید ایمن‌سازی تمام فضاهای دانشجویی اعم از پردیس ‌های رضوان و اسرار و خوابگاه‌ های دانشجویی در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فضاهای کالبدی دانشگاه بیان کرد: تلاش داریم تا با بازسازی فضاها از جمله کلاس‌ ها، فضاهای باز دو پردیس اسرار و رضوان محیط مناسبی را برای دانشجویان و اساتید فراهم نماییم که اقداماتی مختلفی هم در این خصوص انجام شده است.
در این جلسه احمد قائم مقامی مدیر فنی و عمرانی دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت ‌های این بخش پرداخت و گفت: مأموریت ‌های دفتر فنی و عمرانی در پنج بخش تقسیم‌ بندی شده است که شامل «گسترش و بهسازی فضاهای کالبدی»، «نگهداری و بهره ‌برداری از ساختمان ‌ها و تأسیسات»، «تأمین منابع مالی و انسانی»، «ایمنی و بهینه‌ سازی» و «ارتباطات سازمانی» است.
وی مستندسازی وضعیت فضاهای کالبدی را یکی از مهم‌ترین فعالیت های صورت گرفته ذکر کرد و افزود: بر مبنای اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آستان قدس رضوی فضاهای کاربری در حوزه های آموزشی، پشتیبانی، پژوهشی، دانشجویی و رفاهی تقسیم بندی شده است.
وی در ادامه به بخشی از فعالیت های عمرانی صورت گرفت در پردیس رضوان اشاره و بیان کرد: ایجاد هشت چشمه سرویس بهداشتی و یک وضوخانه مستقل، افزایش مساحت سالن مطالعه و ایجاد سایت کامپیوتر از جمله اقدامات عمرانی در این بخش است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها