البرز- نماینده البرز پس از چند سال حضور در لیگ برتر فوتسال ایران و کسب رتبه های دو رقمی امسال ترک عادت کرد و با حضورش در جمع ۸ تیم نخست عملکردی متفاوت را رقم زد.

به گزارش قدس آنلاین، سابقه حضور مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال ایران به اندازه انگشتان یک دست است با این حال آنها هیچگاه نتوانسته اند در قامت یک مدعی ظاهر شوند وهمواره رتبه های دورقمی و نیمه دوم جدول سهم آنها از لیگ برتر بوده است.

این تیم نظامی البرزی با سرمایه جوانان و سربازها در لیگ برتر حاضر بوده و همواره به عنوان تیمی جنگنده و قابل احترام در فوتسال ایران شناخته شده است اما این حضور هیچگاه به نیمه بالای جدول ختم نشده و نماینده البرز نتوانسته در قامت یک مدعی خود را مطرح کند.

اما پنجمین فصل حضور مقاومت در لیگ برتر حکایتی دیگر دارد و آنها پس از سالها توانسته اند هم در امتیاز گیری موفق تر عمل کنند وهم خود را به جمع ۸ تیم برتر مسابقات برسانند و یکی از تیم های حاضر در مرحله پلی اف لیگ برتر لقب بگیرند.

نمایش درخشان این تیم در هفته های اخیر به خصوص کسب امتیازات خانگی در دوبازی مقابل پارسیان و سوهان محمدسیما قم در کرج جایگاه آنها را در رتبه هشتم جدول تثبیت کرد تا مقاومت پس از سال ها ترک عادت کند و بهترین عملکردش را رقم بزند.

مقاومتی ها با مسعود کیانفر فصل را شروع کردند و در ادامه فرهاد کشاورز سکاندار این تیم شد، در این میان کمتر کسی انتظار داشت در این شرایط خاص و بروز برخی اختلاف نظرها تیم بتواند خود را پلی اف لیگ برتر برساند اما این مهم برای مقاومت رخ داد و حال نماینده البرز باید برای حضور در حساس ترین روزهای حضورش در لیگ برتر خود را آماده کند.

مقاومتی جایگاه هشتمی خود را در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری تثبیت کرده اند و این شانس را دارند تا تحت شرایطی باز هم آن را بهبود ببخشند اما آنچه در این میان مهم است بازی تماشاگر پسند این تیم در نیم فصل دوم و حضور در ۸ تیم برتر مسابقات است که پیش از این سابقه نداشته است.

فارغ از اینکه مقاومت در مرحله پلی اف چقدر شانس دارد و آیا توان مقابله وایستادگی در برابر تیم های متمول و با امکانات لیگ برتر را دارد این تیم شایسته تقدیر است و باید با احترام از آن یاد کرد.

مقاومتی ها با کمترین قرارداد و پرداخت های مالی بهترین عملکرد ادوار حضورشان در لیگ برتر را رقم زده اند واین خود گواه آن است که می توان به آینده این تیم البرزی وجوانان وسربازهایش دلخوش بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها