البرز- با پایان مهلت قانونی ثبت نام انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز در روز یکشنبه گذشته ۱۱ نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

نامزدان چهارمین انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز دورقمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت ماه سال جاری بود که انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز برگزار شد و در یک رقابت میلیمتری منصور بیک وردی با کسب ۱۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه موفق به کسب اکثریت آرا شد.

اما این پایان ماجرا نبود و دیگر رقیب جدی این انتخابات یعنی نادر ایزدبین به اصالت  وجایگاه برخی رای دهندگان در مجمع اعتراض کرد و در نهایت پیگیری ها و تلاش های وی پس از چند ماه منجر به ابطال انتخابات شد.

اتفاقی که کمتر در سطح هیئت های استانی فوتبال کشور در این سالها دیده ایم و معمولا انتخابات هیئت ها علیرغم حرف وحدیث دار بودن هیچگاه به ابطال و تکرار منجر نشده بود اما این بار البرز به این درجه از وخامت رسید تا تنها پس از چندماه فعالیت مجمع برگزار شده فاقد اعتبار شود و فدراسیون مصلحت اندیش فوتبال ایران وادار کند همه چیز را به نقطه اول بازگرداند.

فدراسیون فوتبال که این روزها به شدت درگیر حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا است با بروز این اتفاق به سرعت اقدام به فراخوان و ثبت نام ریاست این هیئت ورزشی کرد تا بار دیگر تنور رقابت برای تصدی مدیریت فوتبال در استان همسایه پایتخت گرم شود.

یک هفته کاری برای این مهم در نظر گرفته شد و درنهایت ۱۱ نفر از جمله رییس ونایب رییس اسبق وتعدادی از چهره های فوتبالی برای این انتخابات ثبت نام کردند.

بر خلاف برخی پیش بینی ها و گمانه زنی ها نادر ایزدبین معترض اول انتخابات دوره گذشته رغبتی برای حضور در فضای رقابتی جدید نشان نداد وثبت نام نکرد تا مجال وفرصت برای دیگر کاندیداها بیش از پیش مهیا باشد.

اما برای انتخابات چهارم هیئت فوتبال البرز چه کسانی ثبت نام کرده اند و آیا همه آنها شرایط لازم برای حضور در مرحله نهایی انتخابات را خواهند داشت؟

منصور بیک وردی، مصطفی سعیدی سیرایی، مجید دودانگه، مهدی نجم الدین، علیرضا علوی، محمد ملکی، امیر عباسلو، مجید امیری، محمدرضا احمد نیا، مهدی ایمانی ومحمد فیروزگاه ۱۱ نفری هستند که برای حضور در چهارمین انتخابات استانی فوتبال البرز ثبت نام کرده اند وباید دید با توجه به شرط مهم وتعیین کننده سابقه مدیریتی کدامیک از گزینه ها می توانند شرایط کامل را احراز کنند و به جمع کاندیداهای نهایی انتخابات برسند.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط پیش آمده راغب است تا انتخابات هیئت البرز هر چه سریعتر برگزار  وتکلیف مدیریت این استان فوتبال خیز را روشن کند واین را می شود از سرعت عمل در اعلام ثبت نام به خوبی فهمید.

فارغ از اینکه در رقابت پیش رو چه کسی موفق به کسب آرای اعضای مجمع می شود امید می رود روند انتخابات به گونه ای باشد که دیگر شاهد ایجاد شبهه در اصالت آن نباشیم و فرد پیروز بتواند فارغ ازحواشی، دوره چهارساله مدیریت خود را در این هیئت ورزشی مهم البرز سپری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها