فصل اول سریال انیمیشن پاطلایی در ۱۳ قسمت ۷ دقیقه‌ای و در تکنیک سه بعدی تولید شد.

سلمان سوباسا اوزارا اولین انیمیشن فوتبالی ایران

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان اظهار داشت: انیمیشن پاطلایی با موضوع فوتبال نوجوانان ایرانی و با هدف تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق ورزشی به عنوان اولین سریال انیمیشن فوتبالی ایرانی تولید شد.

وی تاکید کرد: فصل اول سریال انیمیشن پاطلایی در ۱۳ قسمت ۷ دقیقه‌ای و در تکنیک سه بعدی تولید شده است.

مدیر استودیو رضوان ادامه داد: پاطلایی داستان تلاش‌های یک نوجوان ایرانی به نام سلمان است؛ که در یکی از تیم‌های فوتبال محلات تهران بازی می‌کند و به دلیل تسلط به زبان پرتغالی و شاگرد اول شدن در کلاس درس، پیشنهاد تدریس زبان فارسی به روبرتو پسر سفیر پرتغال را دریافت می‌کند. روبرتو به طور اتفاقی در روابط دوستانه خود با سلمان، از وجود جامی تحت عنوان جام محلات تهران با خبر می‌شود و پیشنهاد می‌دهد که تعدادی از فرزندان سفرا و کارکنان سفارتخانه‌ها نیز که اهل بازی فوتبال هستند؛ با تیمی در این مسابقات شرکت کنند. نهایتا قرار می‌شود تیم منتخب نوجوانان ایران با تیم منتخب نوجوانان سفارتخانه‌ها که به نوعی یک تیم منتخب بین المللی و جهانی است؛ مسابقه بدهند. بازی در یک استادیوم بزرگ و با هدف اهدای درآمد فروش بلیط به خیریه برگزار می‌گردد.

دیانتی ادامه داد: در خلال داستان اتفاقاتی می‌افتد که دوستی بین فرهنگ‌ها و ملیت‌ها و روحیه ورزش پهلوانی و اخلاقی را در بین نوجوانان ایرانی و در برخورد آن‌ها با نوجوانان سایر کشورها نشان می‌دهد.

گفتنی است انیمیشن پاطلایی به کارگردانی نوروز عباسی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده و مدیریت دوبلاژ این اثر را حجت شوکت با همراهی صداپیشگان سریال دوست داشتنی فوتبالیست‌ها بر عهده داشته و موسیقی و صداگذاری آن توسط بهزاد مهدی زاده صورت گرفته است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها