۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 642026

وینگر تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را با این تیم در آستانه شروع نیم فصل دوم مسابقات فسخ کرد و به تراکتور سازی پیوست.

کوچ ساسان از سپاهان به تراکتورسازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، با وجود اینکه انصاری با سپاهان در اردوی ترکیه حضور داشت و آماده حضور در نیم فصل دوم مسابقات می شد، امروز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با طلایی پوشان فسخ کرد.

هنوز در مورد دلیل جدایی این بازیکن توضیحی داده نشده ولی خرید محمد ابراهیمی در پستی که این بازیکن وجود داشت، سبب شده تا انصاری تصمیم به جدایی بگیرد و در این میان باشگاهی را انتخاب کرده که به صورت رسمی برای جذب او به سپاهان در پنجره زمستانی نامه زده بود.

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در مورد جدایی انصاری می گوید : خب به هر حال این تصمیمی بود که از سوی ساسان انصاری گرفته شد و باشگاه و سرمربی تیم هم با آن موافقت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انصاری به تراکتورسازی خواهد رفت، ادامه داد: توافقاتی میان دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی انجام شد و قرار شد در قبال آقای انصاری، محمد رضا مهدی زاده به سپاهان بپیوند و ضمن اینکه باشگاه تراکتورسازی هم از شکایت خود در مورد جذب محمد مسلمی پور کوتاه بیاید.

فتاحی در خصوص مبلغ این انتقالات هم توضیح داد: به هر حال قرار شده مبلغی از سوی باشگاه تراکتورسازی به باشگاه سپاهان داده شود.

با این وصف حالا سپاهان علاوه بر در اختیار گرفتن محمدرضا مهدی زاده که در پست دفاع وسط بازی می کند و یکی از کشف های امیرقلعه نویی در زمان حضورش در تراکتورسازی است، توانسته باشگاه تبریزی را از شکایت در مورد جذب مسلمی پور منصرف کند و در این میان مبلغی را هم از تراکتورسازی بگیرد؛ مبلغی که در مورد میزان آن خبری منتشر نشده است .



در این میان طلایی پوشان بهترین گلزن لیگ هفدهم خود و یکی از بازیکنان تاثیرگذار نیم فصل اول لیگ هجدهم خود را از دست دادند و این بازیکن که نیم فصل دیگر با طلایی پوشان قرارداد داشت، تا ساعاتی دیگر به تبریز خواهد رسید تا به صورت رسمی با تراکتورسازی قرارداد امضاء کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها