البرز - ابوالفضل اینانلو با اشاره به افتتاح پروژه های شهرستان فردیس، گفت: در ایام دهه فجر ۲۲ پروژه ریز و درشت در شهرستان فردیس به بهره برداری خواهد رسید که در این میان ۱۲ پروژه بخش دولتی و ١٠ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر ٨٤ میلیارد تومان است.

 افتتاح ۲۲ پروژه در فردیس همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه سفر یک روزه استاندار البرز به شهرستان فردیس ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: به کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران شاهد بهبود شرایط کنونی کشور هستیم و  صاحبان سرمایه در ایجاد رونق و اشتغال در شهرستان فردیس و شهرک صنعتی سیمن دشت مشارکت دارند.

وی افزود: ‌در افتتاح پروژه های فردیس در ایام دهه فجر با حضور استاندار البرز  تصفیه خانه کارخانه شیمی رنگ ساختمان به بهره برداری رسید.

اینانلو با اعلام اینکه  پست برق ٦٣ کیلو وات در  شهرک سیمن دشت افتتاح شد، گفت: این پروژه با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان برای شهرک سیمین دشت و شهرک وحدت کمک حال خواهد بود.

اینانلو ادامه داد: هر سرمایه گذاری که قصد سرمایه گذاری در شهرک سیمین دشت داشته باشند این پست کمک می‌کند به راحتی برق در اختیار داشته باشند.

وی ‌افزود: با افتتاح این پست،   برق در اختیار مردم و اهالی شهرک صنعتی قرار ‌می گیرد و دیگر در شهرک صنعتی سیمین دشت مشکل برق نخواهیم داشت.

‌فرماندار فردیس به افتتاح استخر سرپوشیده در منطقه شهرک وحدت اشاره کرد و گفت:  ۲۲ پروژه ریز و درشت در فردیس به بهره برداری  رسید که در این میان ۱۲ پروژه در بخش دولتی و ١٠ پروژه در بخش خصوصی خواهد بود.

اینانلو اضافه کرد: اعتبار این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان است که این پروژه ها ۳۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای پروژه های شهرداری وجهاد کشاورزی فردیس در سال جاری بار دیگر میزبان استاندار البرز خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها