سه بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار شد که هر سه دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

توقف اصفهانی‌ها مقابل جنوبی‌ها و شمالی‌ها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر روز گذشته ۳ بازی در رشت، آبادان و اصفهان برگزار شد که در هیچ کدام از این بازیها تیمی به پیروزی نرسید.

در پر گل ترین بازی دیروز و یا بهتر است بگوییم در تنها دیداری که گل داشت، سپیدرود و سایپا در رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. هر ۴ گل این بازی تا قبل از دقیقه ۲۹ به ثمر رسیده بود.

شب گذشته سپاهان در آبادان و در دیداری مهیج مقابل صنعت نفت متوقف شد تا موقعیتش در صدر جدول با خطر روبرو شود و دیگر تیم اصفهانی در خانه مقابل نساجی در دیداری بدون گل متوقف شد.

از ۵ بازی برگزار شده مربوط به هفته شانزدهم ۴ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و تنها دیداری که با شکست و پیروزی به اتمام رسید، دیدار تیم‌های ماشین سازی و استقلال خوزستان بود که با برتری تبریزی‌ها به پایان رسید. 

تنها  ۲ بازی از این  ۵ بازی گل داشت و ۳ دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. 

مجموع گل‌های رد و بدل شده در این ۵ دیدار ۵ گل است تا متوسط یک گل به ازای هر بازی ثبت شده باشد.

از هفته شانزدهم ۳ دیدار باقی مانده که طی امروز و فردا برگزار می‌شود و طی آن ابتدا امروز پرسپولیس میزبان پدیده است و تراکتورسازی در تبریز با نفت مسجد سلیمان دیدار می کند. 

در آخرین بازی هفته هم استقلال تهران فردا در خانه پیکان به مصاف این تیم می رود تا پرونده هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر بسته شود. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها