البرز- عزیز الله شهبازی با اشاره به اینکه در بودجه ۹۸ تنها ۲۸ درصد اعتبارات بر روی نفت بسته شده است، گفت: آماده امضای تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس در خصوص تامین اعتبارات لازم این سازمان هستیم.

۲۸ درصد بودجه سال آینده کشور بر روی درآمد نفت بسته شده‌است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی در مراسم افتتاح مدرسه ۲۴ کلاسه در شاهین ویلا که صبح امروز پنج شنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، ‌اظهار کرد: امید است این تلاش ها موجبات رضایت و رفاه مردم را فراهم کند.

وی ‌افزود: دوران سازندگی کشور پس از جنگ با تمرکز بر ثروت فکر و نیروی داخلی محقق شده است.

شهبازی تصریح کرد: کشور با سرعت به سوی رشد و بالندگی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... در حال حرکت است و در این راستا سرمایه گذاری های فراوانی صورت گرفت.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان را در مسیر اهداف شوم شان ناکام گذاشته است، گفت: از این رو دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلال در کشور هستند.

شهبازی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با اهداف درون نگری و برون زایی منجر به توفیقات ارزشمندی در عرصه انرژی هسته ای، فناوری های نوین و... شده است.

وی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی باعث شد با قدرت بیشتری حرکت کنیم و اجازه ندهیم این فشارها ما را بشکند، ادامه داد: در بودجه ۹۸ تنها ۲۸ درصد اعتبارات بر روی نفت بسته شده است.

 شهبازی خاطرنشان کرد: با تعصب در این استان به حمایت از تولید و سرمایه گذاران می پردازیم چراکه به شعارها و آرمان های انقلاب پایبند هستیم و حمایت را وظیفه خود می دانیم.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت جایگاه فرهنگیان گفت: این قشر افرادی ارزشمند هستند بر این اساس در شورای آموزش و پرورش استان توصیه هایی برای ارتقا معیشت و رفاه آنها داشته ام.

مدیر عالی استان افزود: از مسئولان مربوطه در حوزه آموزش و پرورش انتظار می رود با پیگیری جدی توصیه ها، به دنبال راهکارهایی برای تسریع در تحقق مطالبات باشند.

 شهبازی خاطرنشان کرد:  با توجه به نشستی با مسئولان دانشگاه فرهنگیان، مقرر شد پروژه اجرای دانشگاه فرهنگیان هر چه سریع تر کلنگ زنی شود تا اقدامی موثر در حوزه تحصیلات تکمیلی فرهنگیان صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه آماده امضای تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس در خصوص تامین اعتبارات لازم ما به ازای اعتبارات این سازمان هستیم، ‌گفت: مطالبات فرهنگیان به طور قطع متناسب با شرایط فعلی کشور است چراکه آنها درک عمیقی از این برهه دارند.

این مسئول در پایان گفت: قشر فرهیخته آموزش و پرورش همواره تاثیر بسزایی در ارتقا فرهنگ، آرامش و امنیت کشور داشته اند.

‌انتهای پیام/

برچسب‌ها