حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر ضمن اعلام استکبارستیزی، اتحاد و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از استکبارستیزی و اتحاد ملی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با گرامیداشت دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته متفاوت است و قطعا مردم با حضور پرشور در صحنه، این تفاوت را به رخ دشمنان خواهند کشید.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: دشمنان بارها اعلام کرده‌اند که ما اجازه نمی‌دهیم که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند اما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم ضمن اعلام موضع استکبارستیزی خود، اتحاد و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با بیان اینکه ملت ایران به رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها راه خودش را باقوت ادامه خواهد داد، افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب با نشاط و امید به آینده به صحنه آمده و موضع استکبارستیزی خود را اعلام خواهند کرد.
رئیسی تاکید کرد: یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایشی از انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشم جهانیان تبدیل خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حضور دلدادگان به انقلاب در این راهپیمایی معنادار خواهد بود، اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر به دشمن اعلام خواهند کرد که ما مردان و زنان مقاومی هستیم که به‌هیچ عنوان در مقابل تحریم‌ها منزوی نخواهیم شد بلکه تهدیدها را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل خواهیم کرد.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها