همدان -آیت الله سید احمد خاتمی گفت: باید از همت و پایبندی مردم همدان به دلیل حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تشکر کنم ایران مقتدر اقتدار خود را از نظام مردمی خود گرفته است

ایران اقتدار خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همدان اظهار کرد: اکنون ایران اسلامی اقتداری دارد که که شکوه و عظمت آن از پایبندی مردم به نظام اسلامی گرفته است.

 وی افزود: اگر دنیای غرب از ایران هراس دارد دلیلش توان و اقتداری است که با همت و دلسوزی همین مردم به نظام به وجود آمده است آمریکا نمی تواند این اقتدار را در هم بکشند چرا که برخاسته از متن و دل مردم است مردمی که به نظام علاقه دارند و در هر شرایطی آن را اثبات کردند. نمونه این مردم دلسوز همین مردم همدان هستند که در زیر بارش سنگین برف در راهپیمایی۲۲ بهمن شرکت کردند و  با حضور پر شور خود آنرا تایید می کنند. زبان از تشکر حضور مردم همدان ناتوان است.

 وی ادامه داد:  پیام راهپیمایی مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال افزون بر سال های قبل تحقیر و خوار کردن روز افزون آمریکا است کشوری که دولتمردان آن تصور می کنند هر تصمیم ظالمانه ای که بگیرند دیگران باید از آن تبعیت کنند اما مردم ایران اسلامی با مقاومت ۴۰ ساله خود در مقابل این روزگویی اثبات کردند دنیا خواهان حق و  و حق طلبی است نه زورگویی و غارت و امول کشور های مظلوم.

وی تاکید کرد: با نگاه به دستاوردهای ۴۰ ساله قبل تاکنون نظام می توانیم به خوبی دلیل این کینه توزی نظام استبکاری غرب با ایران اسلامی را متوجه شویم آنها میلیار دلار هزینه می کنند که ایران اسلامی را به زانو در آورند و برخی افراد حقیر در آمریکا تصور می کنندنظام اسلامی ایران با این ترفند هاشکست خورده و متلاشی خواهد شد اما این خیال خامی بیشتر نیست.

سخنران راهپیمایی همدان در روز ۲۲ بهمن گفت: دستاورد ها انقلاب دشمن را به وحشت انداخته طوری که با خواری به کشور های همسایه سفر می کنند و حاضرند برای پرهیز از تیر رس قرار گرفتن نیرو های مسلمان سفر خود را پنهانی انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اقتداری که امروز ایران دارد با هیچ چیزی قابل قیاس یاعوض شدن نیست این اقتدار مردمی است و آکنده از عشق و علاقه مردم به نظام رهبری است.

وی اظهار کرد: مردم در شرایط سختی به لحاظ اقتصادی قرار دارند اما با حضور میلیونی خود در راهپیمایی امسال دماغ آمریکا را به خاک مالیدند  این حضور باید با همت مسئولان در حوزه های اقتصادی برای حل مشکلات مرم پاسخ دندان شکنی دیگر به آمریکا و حامیانش بدهد یعنی اکنون نوبت آنست که مسئولان تمام همت خود را صرف حل مشکلات جامعه به خصوص مسایل اقتصادی بکنند.

خاتمی افزود: مسئولان باید ریشه فسادی اقتصادی را با مدیریت جهادی در جامعه بخشکانند و مبارزه قاطعی با مفسدان اقتصاد در کشور داشته باشند اقدامی که به کسی جرات دست درازی به بیت المال را ندهد. مردم همیشه پای دفاع از نظام ایستاده اند و مسئولان هم باید در این حوزه به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها