قزوین_ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب گفت: وحدت و یکرنگی، رشد و بالندگی را به همراه دارد.

وحدت و یکرنگی، رشد و بالندگی را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری در شهر اقبالیه اظهار داشت: مردم ندای «هل من ناصر ینصرنی» را شنیده و در حماسه امروز حضور دارند؛ مردم با وجود مشکلات معیشتی در حوزه اقتصادی، باید گوش به فرمان ولی خدا باشند که تحقق این امر موفقیت آنها را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: شما مردم با حضور در این راهپیمایی، از طاغوت و طبق آیه قرآن از ترامپ ملعون اعلام بیزاری کردید؛ اگر مردم و مسولان ما در دست در دست هم با رویکرد محبت داشته باشند، از این بحران هایی که در سر راه ما قرار داده شده است، به سلامت عبور خواهیم کرد؛ با وحدت کلمه و با توجه به فرمان ولی خدا (ولی فقیه زمان) که از انسان های پاک بوده که  از تمام سران کشورهای خارجی بهترین رهبر بوده است در مسیر موفقیت قدم خواهیم برداشت.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: خداوند را شاکر هستیم که گوش به فرمان حسین زمان هستیم و این در حالی است که مردم کوفه در زمان خود گوش به فرمان ولی خود نبودند؛ با وجود مشکلاتی که امروز برای کشور به وجود آمده است، ما امروز پای انقلاب و ولایت فقیه هستیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین یادآور شد: در کنار هم به رهبری سید علی خامنه ای پروانه وار دور این رهبر خواهیم بود چراکه این رهبر، مسلم و حسین زمان است؛ ما ثابت کرده ایم که حسین زمان خود را یاری خواهیم کرد؛ ما امروز امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: شهدا با عملشان ثابت کردند که گوش به فرمان ولی زمان خود هستند؛ به امید خدا مسئولان و دولت مردان ما نیز به برکت این شهدا زنده شدند؛ مردم ما به دنبال ساده زیستی و انقلابی گری هستند و به برچسب های سیاسی اعتماد نخواهند کرد.

فاطمی نسب یادآور شد: اگر وحدت کلمه داشته باشیم شهر ما و کشور ما یقین آباد می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها