همدان- حسن ربانی ارشد گفت: شهید و شهادت؛ ارزش والایی در جامعه سلامی دارد و اگر این شهدا نبودند نهال انقلاب اسلامی به درخت تناوری امروزی تبدیل نمی‌شد.

شهادت و ایثارگری موجب رشد و اعتلای انقلاب شد

 به گزارش قدس آنلاین، حسن ربانی ارشد مدیرکل راه و شهرسازی همدان با تقدیر از فرزندان شهدای شاغل در راه و شهرسازی، اظهار کرد: زنده نگه داشتن سیره و راه پر افتخار شهدا، روح ایثار، مقاومت و ایستادگی را در جامعه احیا می کند.

وی با اشاره به اینکه باید امانت دار آرمان شهدا باشیم، افزود: امروز جلوه های معنوی ایثار و شهادت باید در فضای جامعه تقویت و نهادینه گردد و خیابان ها، کوچه ها، میادین ما به نام شهدا مزین شده و یاد و نام شهیدان در اذهان مردم ما تا ابد زنده و جاودانه بماند.

حسن ربانیبا اشاره به ارزش و اهمیت شهید و شهادت در تنومند ساختن درخت انقلاب، گفت: در تمامی کشورها کسانی که در دفاع از میهن شهید می شوند، دارای ارزش و احترام ویژه ای هستند و این تنها مختص کشور ایران نیست، درحالیکه در کشور ما که کشوری اسلامی دارای فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، شهدا به طریق اولی‌تر احترام دارند.

مدیر کل راه‌ و شهرسازی استان همدان خطاب به فرزندان شاهد اداره کل، بیان کرد: شما باید قدر و ارزش خود را بیشتر بدانید چرا که اگر هم اکنون جامعه ما در امنیت کامل به سر می برد بیشتر هزینه آن را شما فرزندان شهدا داده اید.

حسن ربانی ارشد گفت: اکنون ۳۲ درصد از همکاران فرزند شهید این اداره کل پست سازمانی مدیریتی دارند که دو تن از آنها رئیس شهرستان هستند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها