دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جوانان جبهه مقاومت اسلامی، آمریکا را از غرب آسیا، از سرزمین های اسلامی سوریه، عراق، افغانستان و خلیج فارس بیرون می‌ریزند.

خون شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در یادواره ۵۵۶ شهید ناوتیپ ۱۳ امیرالمؤمنین استان بوشهر با اشاره به راهبرد اسلام هراسی و ایران ستیزی آمریکا و هم پیمانانش خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز بیش از هر زمان دیگری از اسلام ناب و از جوانان جبهه مقاومت اسلامی میترسند که همچون اقیانوسی خروشان بپا خواسته اند تا به حول و قوه الهی آمریکا را از غرب آسیا، از سرزمین های اسلامی سوریه، عراق، افغانستان و خلیج فارس بیرون بریزند.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: امنیت منطقه غرب آسیا توسط کشورها و ملت های منطقه برقرار می شود و حضور آمریکایی ها و صهیونیست ها منشاء نا امنی و تنش در منطقه غرب آسیا است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه تأسی و عمل به راه و آرمان شهیدان مانع از خطا و لغزش توسط مسئولان می شود، گفت: شهادت یک جریان زنده و پویا و توقف ناپذیر و مخصوص بندگان خاص و برگزیده الهی همچون ۵۵۶ شهید ناوتیپ ۱۳ امیرالمؤمنین و بیش از ۲۰۰ هزار شهید ملت بزرگ ایران است و در زمان فعلی این توفیق الهی شامل حال مدافعین حرم شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهیدان ناجی ایران هستند اظهار کرد: این یک حقیقت است که اگر جوانان قهرمان ایران آن طور مجذوب اسلام و قرآن نمی شدند و اگر آن گونه در جبهه های نبرد نمی جنگیدند و فداکاری نمی کردند شاید امروز از اسلام ناب محمدی و ایران خبری نبود؛ بنابراین  شهیدان، اسلام و ایران را نجات دادند.

این استاد جغرافیای سیاسی ادامه داد: امروز اگر می بینید فریاد الله اکبر جوانان مسلمان از فلسطین و سوریه و عراق و یمن، تخت های قدرت های استکباری آمریکا و صهیونیسم و نوکران منطقه ای آنها را در جنوب خلیج فارس به لرزه درآورده است بدانید که این افتخار به وسیله فرزندان برومند ایران همچون شهید نادر مهدوی، بیژن گُرد، شفیعی و توسلی که در مهرماه سال ۱۳۶۶ در عملیات مقابله به مثل با آمریکایی های متجاوز در خلیج فارس با موشک، هلی کوپتر آپاچی آمریکا را سرنگون کردند و خودشان هم شهید شدند، حاصل شده است.

سرلشکر صفوی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق را یکی از ثمرات خون شهیدان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: هم اکنون ۳۰ سال از پایان جنگ می گذرد، چه کسی باور می کرد خون شهیدان ایران و عزاداری ملت ایران در محرم و صفر راه کربلا را باز کند به طوری که در اربعین امسال حدود ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان به زیارت عتبات عالیات بروند؟

**خون شهدای مدافع حرم راه قدس را نیز باز خواهد کرد

وی افزود: به فضل الهی خون شهدای مدافع حرم راه قدس را نیز باز خواهد کرد.

صفوی در تشریح پیام الهام بخش شهیدان به مسئولان امروز کشور و ملت ایران اظهار داشت:
پیام شهیدان به مسئولان و مردم، ایجاد امید و اطمینان به پیروزی و عدم ترویج روحیه یأس و ناامیدی، حفظ انسجام ملی و حضور دائم و مستمر در صحنه های دفاع از اصول و ارزش ها است.

وی ادامه داد:پیام شهیدان به مسئولان و کارگزاران حکومتی آن است که با تلاش و مجاهدت، با صداقت و روحیه جهادی و به کارگیری جوانان مستعد و به دور از جناح بندی های سیاسی برای حل مشکلات مردم اقدام عاجل کنند.

صفوی با بیان اینکه هویت و سرشت شهادت با ولایتمداری پیوند خورده است، افزود: پیام دیگر شهیدان این است که مسئولان از رهبری انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اطاعت و تبعیت کنند تا پیروز شوند، نه اینکه به زبان از ولایت سخن بگویید اما در عمل مسیر اشتباه خودشان را ادامه دهند.

صفوی با بیان اینکه رهبران خردمند، ملت ها وکشورها را به سمت عزت، امنیت، پیشرفت و کرامت می برند، حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری را رهبرانی مدیر و مدبر، عاقل، شجاع، دوراندیش، خردمند و ساده زیست توصیف کرد و افزود: من به عنوان یک پاسدار قدیمی عرض می کنم که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را خدا به عنوان دو نعمت به ما داده است اما آیا مسئولان قدر این نعمت را می دانند؟ آیا مسئولان به وصایا و منظومه فکری امام خمینی و تدابیر و نصایح پدرانه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، سیاست خارجی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم ایشان عمل می کنند؟

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر ضرورت عملیاتی کردن پیام گام دوم مقام معظم رهبری تصریح کرد: امیدواریم دولتمردان و مجلس شورای اسلامی، سازمان ها و نهادها و دستگاههای دیگر پیام راهبردی گام دوم را به برنامه اجرایی برای سالهای آینده تبدیل کنند و امیدوارم جوانان عزیزمان گام دوم انقلاب را با استحکام و قدرت بیشتری بردارند و ایرانی آباد، مستقل و قدرتمند در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بسازند و ایران اسلامی پرچمدار ساختن فرهنگ و تمدن نوین اسلامی تا ۵۰ سال آینده بشود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها