معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ انتظار زیادی از این رشته وجود دارد و امیدواریم سبد مدالی ایران را رنگین‌تر و پربارتر کند.

امیدواریم کاراته سبد مدال ایران را در المپیک رنگین تر کند

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: کاراته با توجه به قانون منع استفاده از بازنشستگان ۳ ماهی با سرپرستی اداره می شد و مجبور شدیم با فرجی خداحافظی کنیم. مجمع خوبی بود و تعداد زیادی از علاقمندان ثبت نام کرده بودند و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: رقابت خوبی بود به هر ترتیب رقابت انتخاباتی امروز تمام شد و از امروز طباطبایی برای ۴ سال رئیس فدراسیون خواهد بود. با توجه به حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ انتظار زیادی از این رشته وجود دارد و امیدواریم سبد مدالی ایران را رنگین‌تر و پربارتر کند. طباطبایی و همکارانش برنامه‌های خود را به خوبی پیگیری کنند و مشکلی نداشته باشند.

عاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره حمایت‌های مالی وزارتخانه از کاراته با توجه به تعدد اعزام‌ها در این رشته گفت: فدراسیون‌هایی که شانس کسب سهمیه و مدال در المپیک را دارند عضو ستاد عالی بازی‌ها هستند و در اولویت قرار دارند. ضرورت دارد منابع خودمان را درست مدیریت کنیم و در اعزام‌های برون مرزی، اردوهای متعدد و سفرهای خارجی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از اعزام و انجام سفرهای غیرضروری جلوگیری شود.

داورزنی تصریح کرد: شاید در برخی اعزام‌ها ضرورتی نداشته باشد که تیم ما حضور پیدا کند و یا نیاز نباشد افراد اضافه همراه تیم اعزام شوند و تنها نفراتی که ضرورت دارد، در کنار تیم باشند اعزام شوند. کاراته جزء رشته‌های پر اعزام است و باید در اعزام‌ها و افراد دقت شود.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با وجود وعده‌های ۴ سال گذشته اما هنوز خانه کاراته افتتاح نشده است، گفت: با همکاری شرکت توسعه و دستور مقام عالی وزارت، حوزه ورزش قهرمانی پیگیر موضوع است تا این اتفاق خوب در مجموعه آزادی رخ دهد. در کنار خانه ووشو، زمینی برای احداث خانه‌های جودو و کاراته پیش‌بینی شده تا قهرمانان این رشته مشکلی برای برگزاری اردوهای خود نداشته باشند.

داورزنی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش نظر مثبتی دارد و کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز نیز همکاری لازم را دارد. مطمئن هستم با وجود تمام محدودیت‌ها و کمبودهای مالی مانعی نخواهیم داشت و خانه کاراته هم به زودی احداث خواهد شد تا ورزشکاران این رشته دغدغه‌ای برای اردوها و تمرینات نداشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها