سفیر ایران در انگلیس با انتقاد از نحوه خبررسانی BBC فارسی، نوشت: از نظر آنها چاقو کشی در لندن تروریستی است، اما قتل عام در نیوزیلند فقط حمله است.

بعیدی نژاد: از نظر "BBC فارسی"، "چاقو کشی در لندن" تروریستی، اما "قتل عام در نیوزیلند" فقط حمله است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حمید بعیدی نژاد  سفیر ایران در انگلیس، با انتشار تصاویری از اخبار منتشر شده BBC فارسی درباره اقدام تروریستی نیوزیلند و چاقوکشی در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «مدیران ارشد BBC فارسی چقدر برای تروریستی نخواندن حملات داعش و تجزیه طلبان در ایران توجیهات آوردند. اما از نظر BBC فارسی فقط یک معیار برای تروریستی بودن حملات وجود دارد و آن حملاتی است که علیه انگلیس صورت گیرند. لذا چاقو کشی در لندن تروریستی است، اما قتل عام در نیوزیلند فقط حمله است.»

بعیدی نژاد پیش از این نیز در توئیتی درباره اقدام تروریستی علیه نمازگزاران جمعه در مساجدی در کریستچرچ نیوزیلند نوشته بود: «سیاهترین روز در تاریخ معاصر نیوزیلند و روزی تلخ برای تمامی مسلمانان: ۴۰ کشته و ۲۰ زخمی در دو مسجد، قربانی افراط گرایی و اسلام ستیزی.» 

به گزارش فارس، درپی حمله تروریست‌های مسلح به نمازگزاران جمعه در دو مسجد در نیوزیلند، حداقل ۵۰ نفر کشته و ۳۰ تن دیگر مجروح شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها