فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۱۰۰ فقره چک سرقتی از نمایندگی‌های بیمه در مشهد،رمزگشایی شد.

رمزگشایی سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مدارک و اسناد از نمایندگی‌های بیمه در مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد و سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد رمزگشایی شد.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که متهم پرونده در ۶ فقره سرقت که شاکیان آن اعلام شکایت کرده‌اند، چک‌های بانکی مشتریان نمایندگی‌های بیمه را با مدارک شناسایی جعلی به بانک برده و بیش از ۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در پیگیری علمی این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عامل سرقت شد.

تقوی افزود: پلیس در اقدامی ضربتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم پرونده را دستگیر و در بازرسی اولیه از وی سه کیف دستی، ۱۲ عدد کیف مدارک و دیگر اسناد را کشف کرد.

وی گفت: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۴۸ قطعه لوازم کامپیوتری، یک دستگاه لب تاپ و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک شناسایی جعلی کشف کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها