مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در اثر وقوع سیل دراستان، از دیروز تاکنون به ۶۸۶ سیل زده امدادرسانی شده است.

امدادرسانی به ۶۸۶ سیل زده در خراسان رضوی/آبرسانی سیار به ۲۰ روستا و ۷ شهر

به گزارش قدس آنلاین، حجت علی شایان فر، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به مناطق سیل زده استان اظهار کرد: از دیروز تاکنون در اثر جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان ها، ۱۶۰ خانواده شامل ۶۸۶ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد به ۶۰۱ نفر امدادرسانی انجام گرفت و شرایط برای اسکان اضطراری ۴۸۳ نفر هم فراهم شد.

وی با بیان اینکه برخی جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی برق دو روستای چشمه حاج سلیمان در انابد بردسکن و صمدآباد سرخس قطع شده است، افزود: درحال حاضر بر اثر وقوع سیل، ۲ محور اصلی بردکسن-بجستان و بردسکن-درونه طبس و ۲۸ محور روستایی مسدود است اما تلاش ها برای بازگشایی آن ها درحال ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اکنون در شبکه گازرسانی استان مشکل خاصی وجود ندارد اما آب روستایی ۲۰ روستا قطع شده و آبرسانی سیار در حال انجام است.

وی گفت: شبکه آبرسانی ۷ شهر در خراسان رضوی در اثر بروز سیلاب دچار خسارت شده و کیفیت آب این مناطق با کدورت مواجه شده است که آبرسانی سیار درحال انجام است و تا بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد داشت

منبع: استانداری خراسان

انتهای پیام/

برچسب‌ها